Ja zo mag het ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
Bedoel jij soms: Ik bid nie veur bruune boon'n.
JA ECHT FANTASTISCH MAN !1111111---1111111quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Borstenmannetje het volgende:
Bartje, blijft toch een fantastische uitspraak!
Je bedoelt: Dass das möglich ist in Niederlände?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JA ECHT FANTASTISCH MAN !1111111---1111111
UNGLAUBLICH DAS DAS KAN IN NIEDERLAND EINZ21111----111111
Zo legendarisch dat je niet eens weet hoe het uitgesproken behoort te worden, en dat je daartoe hulp nodig hebt van ons aller hara.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:57 schreef Borstenmannetje het volgende:
Zeg nou eerlijk, legendarisch toch? Wat een held
Heb je het mij horen uitspreken? Dat ik niet weet hoe je het schrijft is een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zo legendarisch dat je niet eens weet hoe het uitgesproken behoort te worden, en dat je daartoe hulp nodig hebt van ons aller hara.
Tuurlijk, je trachtte het te schrijven zoals je het uitspreekt, daarin faalde je hard. Zó legendarisch was het dus niet, als je daar niet wat meer tijd aan kan besteden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:08 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Heb je het mij horen uitspreken? Dat ik niet weet hoe je het schrijft is een ander verhaal.
De TT lijkt niet eens op Drents, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, je trachtte het te schrijven zoals je het uitspreekt, daarin faalde je hard. Zó legendarisch was het dus niet, als je daar niet wat meer tijd aan kan besteden.
Jij snapt er geen snars van zeker?, vmbo'er? IQ 30?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, je trachtte het te schrijven zoals je het uitspreekt, daarin faalde je hard. Zó legendarisch was het dus niet, als je daar niet wat meer tijd aan kan besteden.
Denken dat je vuur hetzelfde als foar uitspreektquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Jij snapt er geen snars van zeker?, vmbo'er? IQ 30?![]()
Ik kan het namelijk ook zo schrijven: Ick bit niet vuur bruuunnne bo0o0on. Uitspraak blijft hetzelfde
Jij mag weer een streepje zetten in je ik-heb-alweer-een-topic-verneukt-turfboekjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Denken dat je vuur hetzelfde als foar uitspreekt
Verder vind ik het wel schattig dat je zo hapt!
Kijk, nu moet ik mezelf toch even verdedigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Jij mag weer een streepje zetten in je ik-heb-alweer-een-topic-verneukt-turfboekje
Je hebt ook wel een beetje gelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Kijk, nu moet ik mezelf toch even verdedigen.
Ik zie een 1 regel OP
Ik zie in die OP geen klacht
Dat wil zeggen dat je topic sowieso al mislukt was. Wat ik verder ook gedaan heb of ga doen. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar dit is een kuttopic.
niet echt neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De TT lijkt niet eens op Drents, ja.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:TS verveelde zich.
TS wilde aandacht.
TS opende dit topic.
TS' topic werd uitgejoeld.
TS is zielig.
Dag TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |