abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73937661

Algemeen
Welkom in het topic voor alle medewerkers van de Albert Heijn. Van hoofdkantoor tot filiaal, van AH XL tot een AH to go, iedereen is welkom!
Dit topic is bedoeld om als collega's onderling te praten over bijvoorbeeld ervaringen, de nieuwe acties etc.
Dit is geen klaagtopic voor klanten!

In de bonus
http://www.ah.nl/bonus/

Loondata 2009
5 januari
2 februari
2 maart
30 maart
27 april
25 mei
22 juni
20 juli
17 augustus
14 september
12 oktober
9 november
7 december

Personeelskorting 2009
Kwartaal 1: Salaris Periode 4; 27-4-2009
Kwartaal 2: Salaris Periode 7; 20-7-2009
Kwartaal 3: Salaris Periode 11; 9-11-2009
Kwartaal 4: Salaris Periode 1; 1-2-2010

CAO
CAO 1 april 2008 tot 1 april 2010

Handige links
AH
AH Recepten
AH Wijndomein
AH Assortiment
AH Webwinkel
AH Mobiel
AH Werk
AH Plaza

Zustersites
Koninklijke Ahold NV
Gall&Gall
Etos
Albert Berzorgservice

Het vorige deel

[ Bericht 96% gewijzigd door C_a_K_e op 22-10-2009 02:43:53 ]
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
pi_73937946
Op wat veranderd Weet verder even niks xD
pi_73939134
AH Plaza Ik heb toen ooit wel eens gelezen dat het er zou komen... Maar ik als wwm-medewerker heb geen toegang. Wat is er te vinden? Morgen maar eens SCC-en wanneer wij er ook eens iets mee mogen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_73939538
tvp
pi_73939644
komende dagen op vrijdag-, zaterdag- en maandagavond werken. Zoveel werk ik nooit maar daarna bijna 2 weken vrij
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_73939880
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:46 schreef Brammie1 het volgende:
komende dagen op vrijdag-, zaterdag- en maandagavond werken. Zoveel werk ik nooit maar daarna bijna 2 weken vrij
Nou nou bikkelen hoor dan heb je wel 2 weken vrij nodig om te herstellen.
pi_73940302
naast 32 uur stage lopen en 8 uur college is dat wel veel ja
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:04:47 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73942712
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef kmaestro het volgende:
AH Plaza Ik heb toen ooit wel eens gelezen dat het er zou komen... Maar ik als wwm-medewerker heb geen toegang. Wat is er te vinden? Morgen maar eens SCC-en wanneer wij er ook eens iets mee mogen
Ik heb wel een toegangscode op mijn loonstrook staan, maar ik geloof niet dat wij daar gebruik van maken in ons filiaal..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:12:41 #9
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73944858
Plaza zit nog in de testfase toch? Ik meen dat er nog maar een paar filialen gebruik van maken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73945154
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef Rikketik het volgende:
Plaza zit nog in de testfase toch? Ik meen dat er nog maar een paar filialen gebruik van maken.
Idd
pi_73946426
Maar iemand enig idee wat we er op kunnen vinden? Is het nou echt zo dat medewerkers hun werktijden e.d. kunnen zien?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20:05 #12
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73947036
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:23 schreef C_a_K_e het volgende:

[..]

Idd
Ja wij niet dus, maar er staat al en een code op je loonstrook.. Teminste bij mij wel

Zou niet weten waar die anders voor is
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73949951
tvp

edit: er staat wel een pincode bij mij onderaan is dat die code waar jullie het over hebben?
Wat zou je ermee kunnen doen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73955345
Dat stond er vorige keer nog niet volgens mij! Wellicht dat er één dezer dagen dan iets op WW komt over AH plaza..
pi_73989747
Damn, nu zijn alle leidinggevenden behalve ik ziek

Tref ik het even
pi_74001027
Ik mocht vandaag teamleidertje spelen en iedereen aan het werk zetten en begeleiden
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_74203089
En toen mocht er na werktijd (landelijk) geen biertje gedronken worden
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 21:42:19 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74203496
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef kmaestro het volgende:
Klopt. Zei mijn baas al
'Niet meer zuipen hier !'
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74203709
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef kmaestro het volgende:
Ze kunnen de boom in.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_74207321
Heb ik sowieso maar een keer of 5 mogen meemaken, terwijl dit in andere filialen gewoon gebruikelijk is.
En dat na bijna 3 jaar trouwe dienst
AH wordt overigens steeds slechter voor zijn personeel. Alles wordt je door de strot geduwd...
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:12:16 #21
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74207704
Meh, bier drinken na werktijd mocht toch al langere tijd niet meer bij ons filiaal. Een simpel colaatje was tot voor kort ook nog verboden, dus ach, we zijn maar tevreden met wat we hebben.

Over nog meer stompzinnige regels gesproken: wat te denken van die oranje 'BETAALD'-stickers die tegenwoordig ook op je (kantine)lunch geplakt moet worden?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74208742
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Rikketik het volgende:
Meh, bier drinken na werktijd mocht toch al langere tijd niet meer bij ons filiaal. Een simpel colaatje was tot voor kort ook nog verboden, dus ach, we zijn maar tevreden met wat we hebben.

Over nog meer stompzinnige regels gesproken: wat te denken van die oranje 'BETAALD'-stickers die tegenwoordig ook op je (kantine)lunch geplakt moet worden?
Dat is bij ons altijd al geweest

Wij zijn overigens gecontroleerd op ID-plicht aan de kassa door 'n ander filiaal en gefaald Er hangt nu een briefje op in de kantine dat we iedereen tot DERTIG! jaar moeten vragen voor een ID als zij alcohol of tabak willen kopen

edit: ik vond dat 20-jaar gezeik al extreem triest. En dat hoor je ook nog elke 3 minuten tussen de muziek door !
"Albert Heijn verkoopt geen alcohol en tabak aan klanten jonger dan 16 jaar. Tot 20 jaar vragen wij om een legitimatie aan de kassa"
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_74213590
Mijn SM baalt er ook van, omdat het toch wel sfeerverhogend werkte. Maar hij heeft geen keus. Het kan hem z'n baan kosten..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:16:59 #24
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_74215439
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef kmaestro het volgende:
Mijn SM baalt er ook van, omdat het toch wel sfeerverhogend werkte. Maar hij heeft geen keus. Het kan hem z'n baan kosten..
Dat zal nogal meevallen. Je gaat een verder goed functionerende SM niet ontslaan omdat er een krat heineken in de kantine staat, dan schiet je als bedrijf jezelf in de voet. En daarnaast: wie controleert het? Zoveel moeite zal je SM er kennelijk niet mee hebben, want als hij echt vindt dat het een functie heeft, vindt hij wel een weg.

Het meest belachelijke is dat, als je een afscheids-of jubileumreceptie hebt, je alleen maar cola zou mogen schenken. Of buiten de deur moet gaan zitten.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_74218172
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat zal nogal meevallen. Je gaat een verder goed functionerende SM niet ontslaan omdat er een krat heineken in de kantine staat, dan schiet je als bedrijf jezelf in de voet. En daarnaast: wie controleert het? Zoveel moeite zal je SM er kennelijk niet mee hebben, want als hij echt vindt dat het een functie heeft, vindt hij wel een weg.

Het meest belachelijke is dat, als je een afscheids-of jubileumreceptie hebt, je alleen maar cola zou mogen schenken. Of buiten de deur moet gaan zitten.
De handboeken zouden voor jubileum- en afscheidrecepties nog aangepast worden, ik ben benieuwd in welk opzicht.
En tja het zat er aan te komen na een aantal excessen in het land.
Tis jammer omdat het toch een extra band gaf en sfeer verhoogend was dat biertje na afloop met ze alleen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')