Nou nou bikkelen hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:46 schreef Brammie1 het volgende:
komende dagen op vrijdag-, zaterdag- en maandagavond werken. Zoveel werk ik nooitmaar daarna bijna 2 weken vrij
Ik heb wel een toegangscode op mijn loonstrook staan, maar ik geloof niet dat wij daar gebruik van maken in ons filiaal..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef kmaestro het volgende:
AH PlazaIk heb toen ooit wel eens gelezen dat het er zou komen... Maar ik als wwm-medewerker heb geen toegang. Wat is er te vinden? Morgen maar eens SCC-en wanneer wij er ook eens iets mee mogen
Iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef Rikketik het volgende:
Plaza zit nog in de testfase toch? Ik meen dat er nog maar een paar filialen gebruik van maken.
Ja wij niet dus, maar er staat al en een code op je loonstrook.. Teminste bij mij welquote:
Klopt. Zei mijn baas alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef kmaestro het volgende:
En toen mocht er na werktijd (landelijk) geen biertje gedronken worden
Ze kunnen de boom in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef kmaestro het volgende:
En toen mocht er na werktijd (landelijk) geen biertje gedronken worden
Dat is bij ons altijd al geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Rikketik het volgende:
Meh, bier drinken na werktijd mocht toch al langere tijd niet meer bij ons filiaal. Een simpel colaatje was tot voor kort ook nog verboden, dus ach, we zijn maar tevreden met wat we hebben.
Over nog meer stompzinnige regels gesproken: wat te denken van die oranje 'BETAALD'-stickers die tegenwoordig ook op je (kantine)lunch geplakt moet worden?
Dat zal nogal meevallen. Je gaat een verder goed functionerende SM niet ontslaan omdat er een krat heineken in de kantine staat, dan schiet je als bedrijf jezelf in de voet. En daarnaast: wie controleert het? Zoveel moeite zal je SM er kennelijk niet mee hebben, want als hij echt vindt dat het een functie heeft, vindt hij wel een weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef kmaestro het volgende:
Mijn SM baalt er ook van, omdat het toch wel sfeerverhogend werkte. Maar hij heeft geen keus. Het kan hem z'n baan kosten..
De handboeken zouden voor jubileum- en afscheidrecepties nog aangepast worden, ik ben benieuwd in welk opzicht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat zal nogal meevallen. Je gaat een verder goed functionerende SM niet ontslaan omdat er een krat heineken in de kantine staat, dan schiet je als bedrijf jezelf in de voet. En daarnaast: wie controleert het? Zoveel moeite zal je SM er kennelijk niet mee hebben, want als hij echt vindt dat het een functie heeft, vindt hij wel een weg.
Het meest belachelijke is dat, als je een afscheids-of jubileumreceptie hebt, je alleen maar cola zou mogen schenken. Of buiten de deur moet gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |