-Meneer Snorfiets "Waarom loop je hier midden in de nacht?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:24 schreef vforvendetta het volgende:
ja laat ik even meeliften op een snorfiets midden in de nacht![]()
ik vraag me af hoe dat gegaan is.
''Hallo jongeman wil je meeliften op mijn snorfiets?''
-''Ja graag''
Dat ze nog bestaan zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
-Meneer Snorfiets "Waarom loop je hier midden in de nacht?"
-Ik "Laatste trein gemist"
-Meneer Snorfiets"Waar moet je heen?"
-Ik "Barendrecht"
-Meneer Snorfiets "Ik ook, stap maar op dan"
En daarna een verhaal over dat hij ook in Barendrecht geboren is en er nu weer woont, nadat hij 25 jaar in Rotterdam gewoond heeft blablabla...
Portemonnee, check. Mobiel, check. iPod, check.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Folmer het volgende:
Weet je zeker dat je niet beroofd bent?
quote:]BLABLABLA GEZEIK ENZO Behalve een klein stukje dat ik met een man op een snorfiets mee mocht rijden BLABLABLA NOG MEER GEZEIK
Je heb hem daarna toch wel even op z'n minst bedankt hè?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
-Ik "Barendrecht"
En daarna een verhaal over dat hij ook in Barendrecht geboren is en er nu weer woont, nadat hij 25 jaar in Rotterdam gewoond heeft blablabla...
Nee, ben ik niet.quote:
Totdat je erachter komt dat ie meer van je wilt bij het afstappenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Portemonnee, check. Mobiel, check. iPod, check.
Heb alles nog![]()
Is het zo moeilijk te geloven dat er 's nachts aardige mensen rondrijden op snorfietsen in Rotterdam Zuid?
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Neroje het volgende:
Is het zo moeilijk te geloven dat er 's nachts aardige mensen rondrijden op snorfietsen?
Is het zo moeilijk te geloven dat er aardige mensen rondrijden in Rotterdam Zuid?
Is het zo moeilijk te geloven dat er 's nachts mensen rondrijden in Rotterdam Zuid?
Nee, heb hem in zijn gezicht gespuugdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je heb hem daarna toch wel even op z'n minst bedankt hè?
That's the spirit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, heb hem in zijn gezicht gespuugd
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, heb hem in zijn gezicht gespuugd
Taxi Maikuuul?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:21 schreef Neroje het volgende:
Behalve een klein stukje dat ik met een man op een snorfiets mee mocht rijden (zo'n persoon die je dan toch niet 100% vertrouwd, zo midden in de nacht)
das lief hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
-Ik "Barendrecht"
hoe weet de TS dit?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet.
Maar daar in de buurt is wel een homo-ontmoetingsplaats, dus ik wantrouwde het wel een beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |