quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Naja zeg, ze moeten blij zijn met medewerkers zoals jouw!
Miauwquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Een brief sturen met het begrip, en uitleg vanaf jou kant.
Je blijft een mens
en ik ben wel trots op je heur
lijkt mij ookquote:
Jamaar.. het wordt niet zo beoordeeld. Het is echt een leuk berdijf waar ik werk, ik verdien er goed (zeker voor de diploma's die ik heb (eehh.. niet heb)) maar dan flikken ze me zoiets. Ik baal er van.quote:
Nope, daar was mijn score te hoog voor dus zo makkelijk krijg je me niet op de kast. Maar was wel een goeie poging hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het is vast een kleine voorbereiding op de ontslagen komende maanden.
Je manager heeft waarschijnlijk het idee dat zijn beeld het enige beeld is dat klopt. Dat krijg jij denk ik ook niet uit zijn/haar hoofd. Die heeft weer een hoger persoon nodig die hem daar op wijst.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Noin het volgende:
[..]
Jamaar.. het wordt niet zo beoordeeld. Het is echt een leuk berdijf waar ik werk, ik verdien er goed (zeker voor de diploma's die ik heb (eehh.. niet heb)) maar dan flikken ze me zoiets. Ik baal er van.
Wees niet zo naïef dat scores veel betekenis hebben. Het was nergens een poging toe, maar echt een realistische beschouwing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Noin het volgende:
[..]
Jamaar.. het wordt niet zo beoordeeld. Het is echt een leuk berdijf waar ik werk, ik verdien er goed (zeker voor de diploma's die ik heb (eehh.. niet heb)) maar dan flikken ze me zoiets. Ik baal er van.
Schijnt redelijk normaal te zijn binnen ons bedrijf. Heb het tegen een paar collega's verteld en die waren nou niet echt verrast. Meer in de trant van: het ging dit jaar niet echt geweldig met de omzet en dus willen ze niemand loonsverhoging geven. Vandaar de k*tbeoordelingen allemaal waar echt belachelijke smoezen in staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef Brainfish het volgende:
Erg zuur dat iemand dat serieus durft te beweren.
Maar TS heeft uitgelegd dat dit niet ten koste gaat van haar eigen werk. Dan zou het bedrijf zo'n pro-actieve instelling juist moeten belonen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Je moet gewoon jouw werkzaamheden verrichten en niet werkzaamheden van andere mensen op je gaan nemen. Dat is er wat bedoeld wordt met het commentaar. OK het is natuurlijk negatief, maar je kunt niet zelf alles gaan doen.
Uhm daar heb je een punt. Maar ik denk niet dat daar rekening meegehouden is in haar beoordeling. Ik bekeek het even van "de baas" zijn/haar point-of-view.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar TS heeft uitgelegd dat dit niet ten koste gaat van haar eigen werk. Dan zou het bedrijf zo'n pro-actieve instelling juist moeten belonen.
True, dus als ze hadden gezegd: 'je bent teveel tijd kwijt met dingen die niet bij je werk horen' had ik gezegd: ok ik zal er op letten. Maar dit gaat nergens over, ze hebben daadwerkelijk punten in mindering gebracht en hebben net gedaan alsof ik uuuuren met andermans werk bezig ben per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Je moet gewoon jouw werkzaamheden verrichten en niet werkzaamheden van andere mensen op je gaan nemen. Dat is er wat bedoeld wordt met het commentaar. OK het is natuurlijk negatief, maar je kunt niet zelf alles gaan doen.
Je moet dergelijke beoordelingen ook weer niet al te serieus nemen. Sommige bedrijven zoeken altijd wel wat puntjes om de mensen een beetje scherp te houden (denken ze dan; vaak werkt het demotiverend en averechts). In dat kader zou je ook kunnen denken dat je het behoorlijk goed doet, als ze enkel dit soort 'kritiek' hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:01 schreef Noin het volgende:
[..]
True, dus als ze hadden gezegd: 'je bent teveel tijd kwijt met dingen die niet bij je werk horen' had ik gezegd: ok ik zal er op letten. Maar dit gaat nergens over, ze hebben daadwerkelijk punten in mindering gebracht en hebben net gedaan alsof ik uuuuren met andermans werk bezig ben per dag.
Ik durf te stellen dat ik juist tijd oplever omdat ik niet elke 5 minuten naar de orderpickers hoef te bellen of het pakje al gepicked is, dat ik niet elke 5 minuten hoef te bellen naar de inpakafdeling, en niet elke 5 minuten naar de postjuf. Maar goed. Beoordeling is er al door.
Ja das leuk zeg. Denken dat ik een goede beoordeling heb gehad, maar intussen krijg ik geen loon bij omdat ze dit soort onzin in de beoordeling zetten. En inderdaad het werkt enorm demotiverend op mij. Ik bedoel.. waarom zou ik de volgende keer nog iets doen? Volgende keer leg ik gewoon de order in en als de klant dan niks krijgt zal het me worst wezen, ik heb mijn werk gedaan. (ik doe het niet hoor want dat krijg ik echt niet over mijn hart)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je moet dergelijke beoordelingen ook weer niet al te serieus nemen. Sommige bedrijven zoeken altijd wel wat puntjes om de mensen een beetje scherp te houden (denken ze dan; vaak werkt het demotiverend en averechts). In dat kader zou je ook kunnen denken dat je het behoorlijk goed doet, als ze enkel dit soort 'kritiek' hebben.
Ik ben bang dat het vaak wel de realiteit is. Je moet niet denken dat ze jou oprecht als slecht beoordeeld hebben. Ze vergroten dit soort punten o.a. uit, zodat ze daar op terug kunnen vallen wanneer ze geen salaris verhogen en dergelijke.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:17 schreef Noin het volgende:
[..]
Ja das leuk zeg. Denken dat ik een goede beoordeling heb gehad, maar intussen krijg ik geen loon bij omdat ze dit soort onzin in de beoordeling zetten. En inderdaad het werkt enorm demotiverend op mij. Ik bedoel.. waarom zou ik de volgende keer nog iets doen? Volgende keer leg ik gewoon de order in en als de klant dan niks krijgt zal het me worst wezen, ik heb mijn werk gedaan. (ik doe het niet hoor want dat krijg ik echt niet over mijn hart)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |