Noem er eens een aantal die beter zijn, qua techniek?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:12 schreef Skylark. het volgende:
En nee, ik vind 'bijna perfect' erg overtrokken, inderdaad. Hij is technisch zeer begaafd, maar 'bijna perfect', alsjeblieft. Hoe vaak zie je het nog misgaan? Okay, hij doet genoeg mooie dingen, maar 'bijna perfect'..
Jij hebt vast geen vriendenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LATEN WE OVER VOETBAL PRATEN
Qua techniek zie ik spelers als Ronaldo en Zlatan niet snel voorbijgestreefd worden nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:14 schreef S.Seagal het volgende:
Maar ik vraag mij af.
Jullie zeggen Technisch bijna perfect. Maar bedoel je dan dat er niet een beter speler zal komen dan deze? Want iedereen vond Pele ook technisch perfect maar in vergelijking met nu stelt het minder voor.
dubbele postquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:14 schreef S.Seagal het volgende:
Maar ik vraag mij af.
Jullie zeggen Technisch bijna perfect. Maar bedoel je dan dat er niet een beter speler zal komen dan deze? Want iedereen vond Pele ook technisch perfect maar in vergelijking met nu stelt het minder voor.
Ik beantwoord een kansloze opmerking met een kansloze opmerking.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee want met vrienden moet je altijd over voetbal lullen![]()
Voor deze tijd natuurlijk. Voetbal heeft zich zoveel ontwikkeld in de laatste jaren, wie weet wat er over een jaar of tien allemaal mogelijk kan zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:14 schreef S.Seagal het volgende:
Maar ik vraag mij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |