Ik gistermiddag ook...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Daar heb ik eergister 10 pond voor betaald
Dan hoop ik hier ook!quote:
Inderdaad, die mogen ze van mij best uit de collectie halen. Ziet er allemaal hetzelfde uit. Echt Nederlands' trots, dat G-Starquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Staat maar weinig leuks op de site. Wordt nog een hele opgave om iets leuks te bestellen. Zeker die spullen van G-Star wordt ik niet zo vrolijk van.
Dit denk ik al maanden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Staat maar weinig leuks op de site. Wordt nog een hele opgave om iets leuks te bestellen. Zeker die spullen van G-Star wordt ik niet zo vrolijk van.
Af en toe weet ik er nog wat aardig uit te halen. Ik ben blij dat ze nog steeds Junk De Luxe verkopen.quote:
ja die hebben ook leuke dingen! Ben benieuwd hoe dat overhemd is!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Af en toe weet ik er nog wat aardig uit te halen. Ik ben blij dat ze nog steeds Junk De Luxe verkopen.
Inderdaad. Erg verleidelijk om nu nog wat te bestellen, maar als ik het wilde had ik dat net zo goed gelijk kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Daar heb ik eergister 10 pond voor betaald
Lederen jacks met van die stoffen mouwen en onderkanten zijn imo altijd notquote:Op donderdag 24 december 2009 18:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.asos.com/Religion/Religion-Button-Down-Collar-Leather-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=728803&cid=2112&Rf-400=608&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
http://www.coggles.com/st(...)k%20Leather%20Jacket (dezelfde, maar andere foto's)
hot or not?
Die J. Lindenberg overhemd en G-star broek die ik vorige week besteld heb zijn allemaal super!
Dan is de reactie over lelijke spullen ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
En dan snap ik het welmaar sowieso: ieder z'n ding!
Hier mijn vorige bestelling (ik heb ze nu aan trouwens):
http://www.asos.com/J-Lin(...)duct.aspx?iid=835743
http://www.asos.com/G-Sta(...)duct.aspx?iid=864767
als je toch wilt trollen doe het dan goedquote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan is de reactie over lelijke spullen ook niet echt nodig.
Trollen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
als je toch wilt trollen doe het dan goed
Ja natuurlijk smaken verschillen, maar kerel kom op:quote:Op donderdag 24 december 2009 23:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Trollen?
Ik heb geen mening over jouw kleding hoor?
Alleen als je net beweert dat iedereen een eigen smaak heeft, is die opmerking over lelijke kleding ook een beetje laag, vind je niet?
Overigens na lange tijd weer iets besteld bij Asos
http://www.asos.com/G-Star-Correct/G-Star-Correct-Classic-Cardigan/Prod/pgeproduct.aspx?iid=878853&cid=7617&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Grey
Ik vind ze lelijk, maar zoals ik al zei: ieder zijn eigen smaak.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet mijn smaak maar of het lelijk is laat ik in het midden. Zie genoeg mensen ermee lopen in Amsterdam, dus vraag is er wel
Overigens hou ik meer van wat basickleuren ipv extreem gestonewashede broeken en kekke patroontjes.
Als je eenmaal een shirt van J lindeberg hebt gehad zul je weinig beters vinden. Perfecte pasvorm en stof. Maar ik zou ook geen G-Star cardigan kopen voor 100 euro, dan kun je beter een cardigan kopen van een beter merk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:44 schreef santiagojwz het volgende:
Prima prima, ik vind 't zelf ook allemaal gewaagd. Maar even opmerking over bovenstaand. Tof dat je een cardigan hebt besteld van G-star. maar datzelfde ding is ook heel goed te verkrijgen met goede pasvorm van een ander merk. 100+- voor een Basic Cardigan vind ik echt veel te veel.
zelfde geldt eigenlijk voor 't overhemd van Salt. Leuk patroontje, maar ik vind het persoonlijk te duur voor hetgeen je ervoor terug krijgt.
Nouja, als het om pasvorm gaat en dat je voornaamste argument is, kan beter voor dat geld of iets meer een maatshirt kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je eenmaal een shirt van J lindeberg hebt gehad zul je weinig beters vinden. Perfecte pasvorm en stof. Maar ik zou ook geen G-Star cardigan kopen voor 100 euro, dan kun je beter een cardigan kopen van een beter merk.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:44 schreef santiagojwz het volgende:
Prima prima, ik vind 't zelf ook allemaal gewaagd. Maar even opmerking over bovenstaand. Tof dat je een cardigan hebt besteld van G-star. maar datzelfde ding is ook heel goed te verkrijgen met goede pasvorm van een ander merk. 100+- voor een Basic Cardigan vind ik echt veel te veel.
zelfde geldt eigenlijk voor 't overhemd van Salt. Leuk patroontje, maar ik vind het persoonlijk te duur voor hetgeen je ervoor terug krijgt.
Wie heeft hier een G-Star cardigan gekocht voor 100 Euro???quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je eenmaal een shirt van J lindeberg hebt gehad zul je weinig beters vinden. Perfecte pasvorm en stof. Maar ik zou ook geen G-Star cardigan kopen voor 100 euro, dan kun je beter een cardigan kopen van een beter merk.
Owja dies wel heel duur en basic, ondanks dat wel mooi!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:37 schreef santiagojwz het volgende:
Tonio-mcdo, op de vorige pagina.
Heb hem ook gecancelledquote:
Die hebben ze al jaren, maar zijn nog steeds mooi!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Heb hem ook gecancelledZag gisteren op de American Apparel site mooie cardigans voor 44 euro.
Ja weet ik, heb er al enkele. Maar ik koop altijd dingen in een opwelling, en vind ze dan vrijwel altijd ergens anders beter of goedkoper.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Die hebben ze al jaren, maar zijn nog steeds mooi!
Je had alleen beter nog 1 dag kunnen wachten, er is morgen secret sale bij AA:quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja weet ik, heb er al enkele. Maar ik koop altijd dingen in een opwelling, en vind ze dan vrijwel altijd ergens anders beter of goedkoper.
American Apparel was niet in me opgekomen, was allang blij dat ik weer wat leuks op ASOS had gevonden
Ik heb geen ervaring met pakken van asos.com, maar bij de H&M koop je pakken in dezelfde prijsklasse. Kijk dus vooral eerst of de kwaliteit bij H&M voor jou voldoende is, want asos.com ligt daar met zijn huismerk vaak tegen aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef Zinedinho het volgende:
Ik zoek nog een mooie getailleerde pak (colbert + pantalon) voor cheap. Het is namelijk puur voor presentaties op school. Iemand ervaring met die colberts en broeken van ASOS? Ze zien er namelijk wel getailleerd uit en kosten niet veel. Ik ben alleen niet zo groot (1.70)met een normaal postuur. Iemand idee welke maat ik het beste kan nemen?
Ander vraagje? Hoe betalen jullie meestal? PP of creditcard? En hoe groot is de kans dat als ik hem Maandag bestel met Express delivery hij dezelfde week nog aankomt?
Toevallig was ik eergisteren nog bij de HM en daar waren alleen nog de grote maten over. En de meeste 46 (S) (UK 36)Colberts van de HM zijn me nog steeds iets te lang. Ik zag wel een mooie beige slimfit colbert/pak, maar die was 180 euro. Kom nou, ik ga geen 180 bij de HM uitgeven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met pakken van asos.com, maar bij de H&M koop je pakken in dezelfde prijsklasse. Kijk dus vooral eerst of de kwaliteit bij H&M voor jou voldoende is, want asos.com ligt daar met zijn huismerk vaak tegen aan.
De kans dat je hem met express delivery nog binnen die week aankomt is groot. Ik heb zelfs met normale delivery nog binnen een week kunnen halen.
qua draagcomfort geef ik ze een 6quote:Op zondag 27 december 2009 00:57 schreef Megalo het volgende:
Vraagje, de leren schoenen van de Asos Collection, zitten die een beetje comfortabel? Die dingen zijn absoluut niet duur, maar ik ben bang dat ik daar draagcomfort voor moet inleveren en daar heb ik weinig zin in als ik ze veel draag.
Ik heb toevallig laatst nog zo'n dure ASOS made in England brogues gekocht en zijn echt geweldig.quote:Op zondag 27 december 2009 00:57 schreef Megalo het volgende:
Vraagje, de leren schoenen van de Asos Collection, zitten die een beetje comfortabel? Die dingen zijn absoluut niet duur, maar ik ben bang dat ik daar draagcomfort voor moet inleveren en daar heb ik weinig zin in als ik ze veel draag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |