Alsof je alles moet winnen om prijzen te pakken. Milan vliegt er evengoed in de 1/8e finale uit en Madrid gaat minimaal tot de halve.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:39 schreef 3keernix het volgende:
Zo zie je maar een ploeg kun je niet bij elkaar kopen
bron?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
Milan vliegt er evengoed in de 1/8e finale uit
Tuurlijk, anders kopen Galliani en Silvio het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
En bij ACM is alles lekker goedkoop?
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
En bij ACM is alles lekker goedkoop?
Raul is een absolute held, ongelooflijk wat hij allemaal voor die club heeft betekent.quote:
Ik vind het moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.
Real Madrid over de 400 miljoen
Wat? Hij heeft helemaal niks goed gedaan. Zelfs Drenthe werd boos op hemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef asdqert het volgende:
Kaka was desalniettemin een koning op het veld
Serieus hoor. Milan betaalt nooit zo belachelijk veel voor een speler. Die 25 voor Ronaldinho (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven.
Dat zegt niks over het al aanwezige goud, al moet ik eerlijk bekennen dat die selectie van Milan niet zoveel waard is als die van Madrid. Ik denk dat de persoon die het meeste opbrengt Pato is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.
Real Madrid over de 400 miljoen
Maar 60 miljoen als totaal over 4 jaar geloof ik echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Milan betaalt nooit zo belachelijk veel voor een speler. Die 25 voor Ronaldinho (![]()
) is een uitzondering.
Het zal inderdaad wel meer zijn denk ik. Maar het is in ieder geval wel zo dat Milan een stuk minder met geld smijt dan andere internationale topclubs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar 60 miljoen als totaal over 4 jaar geloof ik echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |