Je weet 't niet hé...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij ambieert hij een eigen programma bij Studio Vlemmix.
Thanks...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Veel plezier en succes met alles wat je doet en gaat doen.
Huize Vlemmix on stream lijkt me een prima plek om te tonen wat je in huis hebt , kan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:29 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij ambieert hij een eigen programma bij Studio Vlemmix.
Wie zegt dat ik daar iets zal gaan doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huize Vlemmix on stream lijkt me een prima plek om te tonen wat je in huis hebt , kan.
Ik spreek Jeroen regelmatig. Ook Bobby zo nu en dan. Verder ligt de groep aardig uit elkaar. We hadden een meeting gepland in Utrecht maar die is op niets uitgelopen. Jeroen wilde binnen nu en 2 weken alsnog een meeting doen aangezien hij in Nederland is. Bram en Bart ook niet meer gehoord of gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi, ben benieuwd wie hij allemaal nog spreekt.
Niemand nog dacht ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Peter.N het volgende:
Wie zegt dat ik daar iets zal gaan doen?
Je bent aan het vissen....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niemand nog dacht ik.
Heb je al iets van plannen, wensen voor 24/7 Vlemmix Tv.
Daarom, dus ik doe verder geen uitsprakenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar de vis mag zelf weten of die aan de haak wilt.
Begrijp ik best Peter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Peter.N het volgende:
Daarom, dus ik doe verder geen uitspraken
Uiteraard zou het leuk zijn als het een langlopend project zal worden en wat zijn aanzien zal verhogen t.z.t.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Begrijp ik best Peter. [ afbeelding ]
Wacht het rustig af, de herfst en winter zijn nog lang en dit Vlemmix-project ook.
Volgens mij zijn de onderhandelingen in volle gang, en het ligt natuurlijk wel voor de hand gezien je contacten met Mera en Johan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar iets zal gaan doen?
Ik heb juist mooi sentiment als ik denk aan de tijd dat men de programma's op de publieke zender nog aan elkaar praattequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de onderhandelingen in volle gang, en het ligt natuurlijk wel voor de hand gezien je contacten met Mera en Johan.
Alleen als het zo`n ding wordt zoals je in TBO deed kijk ik niet hoor.
Ik kan niet zo goed tegen presentatoren die de tijd (tussen de kandidaten) vol moeten praten, want dat maakt zoveel leeg geluid.
Ik doelde meer op de belspelletjes op TV, en dat er dan opgeroepen werd om te bellen, en het duurde minuten tot de volgende kandidaat aan de lijn was. En die tijd moest natuurlijk volgebabbeld worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb juist mooi sentiment als ik denk aan de tijd dat men de programma's op de publieke zender nog aan elkaar praatte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |