abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_73932454
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die haat-campagne kwam voornamelijk omdat hij gewoon meestal dramatisch speelde.

Natuurlijk doet hij soms goede dingen, en soms speelt hij zelfs hele wedstrijden goed, maar minstens net zo vaak is het een drama, of op zijn hoogst middelmatig.

Leuk pasje hoor, maar schiet ook weer minstens 2 keer hopeloos de bal het stadion uit terwijl hij minder dan 16 meter van de goal staat.

Maar goed, iedereen kent mijn mening en onderbouwing daarvan inmiddels wel, wanneer het over Seedorf gaat, en anders zoeken ze het maar even op in mijn post-geschiedenis.

terechte uitslag, maar wel een drama wedstrijd van veels te veel spelers. Echt een heel laag niveau qua voetbal vanavond gezien. Dan kunnen we wel iedere keer zeiken dat het niveau hier in NL zo laag is vergeleken met 'de top', maar AZ Milan en Real Madrid lopen dit seizoen ook dramatisch te voetballen...

Zwakke scheids, waardeloze verdedigingen, slordig spel, domme beslissingen in het veld van teveel spelers.
Zeer zeer zwak. Wel aardig om te kijken hoor, daar niet van, maar het niveau is gewoon zeer laag.

Die commentator moeten ze trouwens ook per direct afschieten en in de fik steken.
Sorry hoor maar dit komt gewoon neer op dat Seedorf blijkbaar veeeeeeeeeeel beter moet zijn dan al die andere dramatisch slecht presenterende spelers in Oranje: Robben, Van Bommel, Van der Vaart Danny dinges van AZ.
Dus dat lijkt me onzin. Meten met twee maten.
En verder is er aantoonbaar een hetze tegen Seedorf ontstaan in Nederland wat je zelfs in Belgie niet kon verkopen, en verder al helemáááááááááál niet.

Dus je moet met betere argumenten komen. Nistel had ook zeker 4-5 doelpunten meer kunnen maken, als het niet een stuk of 10 is.

Waarom moet Seedorf zich telkens maar bewijzen?

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')