Je begrijpt het niet, TS wil misbruik maken van een foutje van een ander, en vraagt of hij er mee weg kan komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef sanger het volgende:
De brief impliceert dat er voor de periode tussen 8 mei en 1 december volgens hen een dienstverband was. DIt zou betekenen dat ze over deze periode ook salaris hadden dienen te voldoen, ten minste de 13 uur die je noemt.
Ik zou echter gewoon een brief sturen om te melden dat de datum in de brief niet klopt en dat dit 8 mei moet zijn.
.... en hoeveel extra achterstallige loonbelasting je moet betalen over al dat geld wat je sinds 8 mei niet ontvangen hebt....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef Fer het volgende:
Vraag me af of ze zullen betalen, als ze na 8 mei al met betalen zijn gestopt.
Over een inkomen van 0,- euro betaal je doorgaans ook 0,- euro belasting. Dat zal het probleem dus niet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef Fer het volgende:
Ja je krijgt inderdaad problemen met de belasting. Aangezien beide werkgevers niet op hoogte zijn van elkaar zullen ze te weinig loonheffing inhouden, bij je belastingaangifte kun je dit alsnog betalen. Een belastingaanslag dus.
Verder zou ik het geld op een (DSB)spaarrekening storten en 5 jaar bewaren, zolang kunnen ze hun fout herstellen en het weer terugeisen.
Vraag me af of ze zullen betalen, als ze na 8 mei al met betalen zijn gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |