quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, daar komt het van, ik kom bijna nooit in ONZ![]()
En Kutvocht. moet unbanned natuurlijk![]()
Yvonne????? Kun je svp zorgen dat Ian z'n account weer kan gebruiken en mag Kutvocht. terug?
Ik weet het niet Ian, ik denk niet dat Yvonne SC's terugleest, en al helemaal geen SC's waar ze niet komt....quote:
JAAAAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:59 schreef zarGon het volgende:
Dit topic bestaat alleen uit pure win: Paints!.
Dat lijkt me niet in de stijl van Kutvocht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet Ian, ik denk niet dat Yvonne SC's terugleest, en al helemaal geen SC's waar ze niet komt....
Kun je niet beter een "Adoreer hier Yvonne" painttopic openen en dan een paar van die geweldige paints posten?!
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?quote:
HOEREN!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?
Soms werkt het hoor..... vraag maar hoe Ian ooit aan zijn Schnitzeltagje kwam![]()
Voordat die vileine wijven vrouwmensen de boel zo verstierden en Ian de schuld van alles kreeg![]()
Nee, dat is de stijl van de jonge Kutvocht. niet die van de Kutvocht. die ik niet kende omdat hij in ONZ liep te baggerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:01 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in de stijl van Kutvocht.
Overigens lijkt me de stijl van Kutvocht niet aanbevolen als je dingen van iemand wil.
Muhmuhmuhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is de stijl van de jonge Kutvocht. niet die van de Kutvocht. die ik niet kende omdat hij in ONZ liep te baggeren![]()
Truste Schnitzeltje![]()
![]()
Slim en ONZ liggen wel iets ver uit elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?
Soms werkt het hoor..... vraag maar hoe Ian ooit aan zijn Schnitzeltagje kwam![]()
Voordat die vileine wijven vrouwmensen de boel zo verstierden en Ian de schuld van alles kreeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |