quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef gniffie het volgende:
das toch ook een vreemde taal
En ervoor zorgen dat iedereen vanaf zijn geboorte engels moet leren is zeker geen moeitequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:58 schreef kensei het volgende:
Iedereen zou Engels moeten leren vanaf zijn geboorte, zou een hoop gedoe schelen
Vind ik van niet!quote:
Jawel maar op langer termijn heeft iedereen er baat bijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
En ervoor zorgen dat iedereen vanaf zijn geboorte engels moet leren is zeker geen moeite
Andere opleiding doen dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Dawwa het volgende:
Ik moet voor mijn opleiding kiezen tussen Duits, Frans of Spaans,
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Vind ik van niet!
Ik moet voor mijn opleiding kiezen tussen Duits, Frans of Spaans, ik ga het toch nooit spreken. Maar is verplicht en zit er dan 2 jaar aan vast. Elke respectabele Duitser, Franszoos of Spanjaard hoort gewoon Engels te spreken.
Is maar een bijvakje voor 6 punten per jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Andere opleiding doen dus.
Probleem opgelost.
Tja, het is kiezen of delen:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Dawwa het volgende:
Is maar een bijvakje voor 6 punten per jaar.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:16 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Schreeuwerige taal![]()
Perfect eigenlijk om mensen mee te commanderen, HEINRICH SITZ!!!!EEINZZ11!
En jij denkt dat je een Fransman die engels spreekt verstaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Vind ik van niet!
Ik moet voor mijn opleiding kiezen tussen Duits, Frans of Spaans, ik ga het toch nooit spreken. Maar is verplicht en zit er dan 2 jaar aan vast. Elke respectabele Duitser, Franszoos of Spanjaard hoort gewoon Engels te spreken.
quote:
Latijn is leuk hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Aethereal het volgende:
Ik leer op school Nederlands, Engels en Latijn. De faalvakken Duits en Frans heb ik twee jaar geleden laten vallen.
Ga je een beetje een dooie taal leren, faalhaas. Stultus est sicut stultus facitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Aethereal het volgende:
Ik leer op school Nederlands, Engels en Latijn. De faalvakken Duits en Frans heb ik twee jaar geleden laten vallen.
Mjah dat is ook een kut-regel bedacht door mensen die zich beter wilden voelen dan het gepeupel die geen Latijn kon.quote:
Ik weet wel dat ik liever Latijn doe dan Frans, Duits, Spaans of Turks.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ga je een beetje een dooie taal leren, faalhaas. Stultus est sicut stultus facit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |