Gewoon happen jongen, daar worden je tanden sterk vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zonet in de vriezer twee dozen peerijsjes gevonden. Die lagen er nog van afgelopen zomer.
Klacht: Het is nu te koud voor peerijsjes en ik moet maanden wachten.
Ja precies, ik ga mij vanavond verwennen met een bak ijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
De buitentemperatuur je voedsel laten bepalen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
In de zomer erwtensoep eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:31 schreef TNA het volgende:
Ja. Zomaar perenijsjes laten liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
Perenijs kan je altijd eten.![]()
Mensen zoals jij maken mij echt boos.
Bijten. Als ik er aan zuig en lik voel ik mij een latente homo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
Poll: Hoe eet jij een Festini perenijsje?Likken Zuigen Bijten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bijten en zuigen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mist de optie bijten én likkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
NOHHHHHH gimme sum! Ik lik/zuig/bijt die dingen wel nu hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zonet in de vriezer twee dozen peerijsjes gevonden. Die lagen er nog van afgelopen zomer.
Klacht: Het is nu te koud voor peerijsjes en ik moet maanden wachten.
Boeiend? Ik eet iets als ik daar trek in heb, niet op basis van wat mijn thermometer zegtquote:
ligt eraan wat je onder bijten verstaat.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
Perenijs kan je altijd eten.![]()
Mensen zoals jij maken mij echt boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |