Die verzekering is ook ¤25 p/m ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij geldt de verzekering niet voor valschade, of je moet n dure hebbenvriend van me loopt ook met een barst in zn scherm rond
Nouja, ik kan er nog om lachenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef Bomil het volgende:
awww ts ik heb medelijden met je, ik had mijn laptop scherm kapot gemaakt een maand geleden ofzo dus k weet hoe je je voelt =[
heb je die er iig weer uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die verzekering is ook ¤25 p/m ofzo
maar die betaalt mn pa
dat die mooi kut is iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef Hyman het volgende:
Maar dat zegt wel wat over de kwaliteit van dat schermpje![]()
vind ik.
Als ie al fietsend tyft, en dan nog werktquote:
Inderdaad. Dat is friggin' 300 euro per jaar. Daar koop je een nieuw mobieltje voor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Repeat het volgende:
25e per maand?
ben je niet helemaal goed soms?
Nee, ben ik ook niet nee hence mn ondertitelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Repeat het volgende:
25e per maand?
ben je niet helemaal goed soms?
Of een nieuwe iPhone in dit gevalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is friggin' 300 euro per jaar. Daar koop je een nieuw mobieltje voor.
Ja, mochten ze dat ding niet meer aannemen, dan koop ik een DIY kitje van dealextreme oidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Of een gitaar.! Of bass. Maak je je eigen shiz gewoon.
Ik heb mn iphone gekochtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:26 schreef Fha het volgende:
Door de TT hoopte ik dat ik op de Iphone van TS mocht stampen. Valt weer vies tegen
Ja, ik zet hem zo nog terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef Geqxon het volgende:
Kun je met zo'n jailbreak nog wel een backup maken? Wel zo handig als je hem wegbrengt.
Ja, juist want jij kent mij, en weet ook dat ik altijd mn spullen kapot gooiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef DjinN het volgende:
mensen die geen barst om spullen geven...
en dan roepen "ohh maar pappie betaalt mn verzekering toch wel"...
dat heb je mij nergens zien zeggen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, juist want jij kent mij, en weet ook dat ik altijd mn spullen kapot gooi
Ik weet niet wat voor drama jij ervan zou maken, maar als je telefoon kapot valt, je nog een backup kan maken van de gegevens en hij verzekerd was (door wie dan ook), dan is er toch ook niet zoveel aan de handquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat heb je mij nergens zien zeggen..het komt op mij alleen nogal over dat het je weinig kan schelen dat je je iPhone gesloopt hebt, omdat je toch wel een nieuwe krijgt en "pappie toch lekker de verzekering ervan betaald".
Helemaal omdat je er nog vrij lacherig over doet ook
Daarom vind ik het ook niet ergquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat heb je mij nergens zien zeggen..het komt op mij alleen nogal over dat het je weinig kan schelen dat je je iPhone gesloopt hebt, omdat je toch wel een nieuwe krijgt en "pappie toch lekker de verzekering ervan betaald".
Ja preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor drama jij ervan zou maken, maar als je telefoon kapot valt, je nog een backup kan maken van de gegevens en hij verzekerd was (door wie dan ook), dan is er toch ook niet zoveel aan de hand?
Ben jij soms zo iemand die dan 'OOOOH WAT ZONDE![]()
![]()
!!1!1!' gaat roepen
?
Ik zou het aardig zonde vinden ja. Bovendien snap ik niet helemaal waarom JIJ nu tegen mij begint ? Ik had namelijk helemaal niets tegen jou gezegd...dus je zou je niet eens aangesproken moeten voelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor drama jij ervan zou maken, maar als je telefoon kapot valt, je nog een backup kan maken van de gegevens en hij verzekerd was (door wie dan ook), dan is er toch ook niet zoveel aan de hand?
Ben jij soms zo iemand die dan 'OOOOH WAT ZONDE![]()
![]()
!!1!1!' gaat roepen
?
Alsof ik het expres deedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zou het aardig zonde vinden ja. Bovendien snap ik niet helemaal waarom JIJ nu tegen mij begint ? Ik had namelijk helemaal niets tegen jou gezegd...dus je zou je niet eens aangesproken moeten voelenVoor zover ik weet gaf ik alleen mijn mening..en dat is dat ik het nogal raar vind dat mensen zo laconiek over iets doen. Ja sorry ik ben nou eenmaal tamelijk voorzichtig met mijn spullen. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is ?
3G, en met welke app ik dat deed weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe krijg jij die achtergrond erop en welke is het?
Goeie woordkeuzequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:29 schreef DjinN het volgende:
mensen die geen barst om spullen geven...
en dan roepen "ohh maar pappie betaalt mn verzekering toch wel"...
dat weet ik nietquote:
Sinds wanneer is dit een privé-topicquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zou het aardig zonde vinden ja. Bovendien snap ik niet helemaal waarom JIJ nu tegen mij begint ? Ik had namelijk helemaal niets tegen jou gezegd...dus je zou je niet eens aangesproken moeten voelenVoor zover ik weet gaf ik alleen mijn mening..en dat is dat ik het nogal raar vind dat mensen zo laconiek over iets doen. Ja sorry ik ben nou eenmaal tamelijk voorzichtig met mijn spullen. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is ?
"Er is al zoveel narigheid in de wereld, dan ga ik me hier niet druk om maken"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een privé-topic?
Misschien vindt TS het ook wel zonde, maar hij heeft het toch niet expres gedaan? En aangezien hij er verder geen nadeel van heeft zou ik me er ook niet zo druk over maken.
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm ik ga binnenkort ook even mijn iphone proberen te jailbreaken, is het simpel ?
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus eigenlijk ja...maar dan iets genuanceerder gebrachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus.
Je iPhone laten vallen zonder dat jij er eigenlijk iets aan kan doen tot aan hier maar om dan ook nog patserig te doen op een forum en je kapotte iPhone showen met woorden zovan: Ik heb me iPhone laten vallen dus ben ik een eindbaas en mogen jullie me aanraken![]()
Mag ik aub deze oude, kapotte iPhone? Ik betaal de verzendkosten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Hyman het volgende:
TS was na een lange dag terug naar huis aan het fietsen. aangezien TS 15km van stage woont, en dit gewoon fietst dus, had hij een muziekje op.
Maar toen ineens zaten mn dopjes ineens heel strak, en hoorde ik *ploep*
"Heuh?"
* Hyman draait zich om en kijkt achter zich
kuuttt!
[ afbeelding ]
Máár echt niets is er kapot aan, zelfs niet op het scherm zelf waar de ster zit.
[ afbeelding ]
Ik niet echt een idee hoe dit kwam, volgens mij haakte het draadje aan mn broek/tas ofzo.
Klacht:
TS sloopt iPhone.
achja, ik heb er wel een verzekering op, dus ik krijg wss gewoon een nieuwe.
htcquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:11 schreef Ill-Bill het volgende:
tenminste 1 goed ding op de foto : logitech z5500 control unit.
Over je apple meuk ben ik minder te spreken!
Vraag een echte phone aan zoals een htc of een nieuwe nokia.
Jij failt nog harder dan TS.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef DjinN het volgende:
Samsung s8000 Jet FTW
op zo'n kneuzerige reactie ga ik niet eens inhoudelijk reagerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
S8000? Wat een namen zeg. Heb jij dan ook de "Turbo" variant?
om maar niet te spreken van jouw reactie...quote:
Jij faalt nu al met je 'jou'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
om maar niet te spreken van jou reactie...![]()
gast, je liep gister ook al op me te mekkeren. Als je me niet moet zeg het dan, zout dan gewoon op en laat me met rust okay ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij faalt nu al met je 'jou'
Mensen die dingen op een forum persoonlijk opvattenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
gast, je liep gister ook al op me te mekkeren. Als je me niet moet zeg het dan, zout dan gewoon op en laat me met rust okay ?![]()
Mensen die op een forum gaan lopen mekkeren om spelvautenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die dingen op een forum persoonlijk opvatten
Je zei spelvautenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mensen die op een forum gaan lopen mekkeren om spelvauten
ja deed ik expres om jou te klierenquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja deed ik expres om jou te klieren![]()
ohnee dan is het goed...niet meer vergeten dan he...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |