hun maakte een fout of jij in het smsje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
WWWAAAAAROMMMMM als je van die kut jamba reclames maakt krijg je het dan ook voor elkaar zo'n laffe fout erin te maken.
Sms jou naam naar blalblalabhet maakt me verdrietig
Heb jij die reclame gemaakt ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef HiriGil het volgende:
[..]
hun maakte een fout of jij in het smsje?
neequote:
'hun' ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef HiriGil het volgende:
[..]
hun maakte een fout of jij in het smsje?
ah xD jamba is zowizo dom snap niet dat mensen daar in trappen T.T maargoed nu heb ik wel gratis ringtones van mensen gekregen via bluetoothquote:
hihihih xD xDquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:50 schreef HiriGil het volgende:
[..]
ah xD jamba is zowizo dom snap niet dat mensen daar in trappen T.T maargoed nu heb ik wel gratis ringtones van mensen gekregen via bluetooth
Dit moet je expres doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:50 schreef HiriGil het volgende:
[..]
ah xD jamba is zowizo dom snap niet dat mensen daar in trappen T.T maargoed nu heb ik wel gratis ringtones van mensen gekregen via bluetooth
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
doen ze expres om de elite (dat ben jij dan ts) extra in te wrijven dat ze met debiele campagnes voor een debiele dienst voor debiele klantjes tóch een mooiere auto rijden.
'zowizo'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:50 schreef HiriGil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Szura het volgende:
Whahahaha TT fail.
Je zei "jou", het moet "jouw" zijn.
Zo nu ff de OP lezen
Grapje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:53 schreef NBT het volgende:
zo slecht datmensen daar nog in trappen...............
ik verdien me geld met leugens..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |