Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef plakkert- het volgende:
Als ik hem in mijn tas stop, rol ik eerst netjes het kabeltje om de muis zodat daar geen gekke dingen mee gebeuren.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Broekpaling het volgende:
Plaatsjes graag, ik ben redelijk visueel ingesteld.
Oh wacht, dat is KLB he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.
Nee, ik let erop dat ik de kabel niet laat knikken bij de ingang. Doe ik al jaren zo, en alleen de MX518 gaat constant naar de klote :/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.
Dat noem ik echt geen MX518 hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[ afbeelding ]
Eerst het stekkertje eruit trekken en het kabeltje eromheen rollen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom kan ik dit stomme topic niet verplaatsen?
Hiermee kun je toch ook wel "scrollen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat noem ik echt geen MX518 hoor.
Gast, ik vind de MX518 ook fantastisch. Dat is ook de reden dat ik er inmiddels al 2 heb gekocht. Maar de bouwkwaliteit is om te huilen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
De logitech MX518 is een van de beste muizen ooit gemaakt, ik weet nog goed de eerste die ik kocht heeft het 5 jaar volgehouden in tijden van excessief, competitief gamen.
Er zat geen fatsoenlijk stukje "lak" meer op, maar hij reageerde ALTIJD en zuiver.
Conclusie: TS is een noob met computers, en kan niet op zn spul passen
misschien niet elke keer oprollen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast, ik vind de MX518 ook fantastisch. Dat is ook de reden dat ik er inmiddels al 2 heb gekocht. Maar de bouwkwaliteit is om te huilen.
Eens!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
De logitech MX518 is een van de beste muizen ooit gemaakt, ik weet nog goed de eerste die ik kocht heeft het 5 jaar volgehouden in tijden van excessief, competitief gamen.
Er zat geen fatsoenlijk stukje "lak" meer op, maar hij reageerde ALTIJD en zuiver.
ik vond de G5 beter.. heb nu een G9..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
Bij mij was die zilverkleurige lak (waar je vingers liggen zeg maar) echt na 3 maanden al weggesletenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens!
Ik heb mijn MX518 al 5 jaar en hij heeft mij nog nooit in de steekgelaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |