Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien neuken ze wel met je moeder.
Nee. Maar dan hangen ze meestal al op. Inplaats van met de callcenter te gaan praten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja want een callcenter kost dat ook veel belminuten.
Zodra die mensen doorhebben dat jij niet meer gaat antwoorden hangen ze heus wel op hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik krijg de laatste tijd irritante telefoontjes van callcenter. Ik neem op en leg de telefoon naast me neer zonder iets te zeggen. Zijn hun belminuten kwijt.
We call you, don't call us.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef Agiath het volgende:
NEEM. GODVERDOMME. EENS. OP!
Je hebt toch niet voor niets zo'n mobiel? En al helemaal als je via mail een afspraak wilt maken en je dan zegt 'we bellen morgen nog wel even'.
Je dacht, mijn ban is afgelopen, ik knal er gelijk weer lekker in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien neuken ze wel met je moeder.
Stomme hoer, dan plak je hem toch op je hoofd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef chocolonely het volgende:
WAAROM neem je niet gelijk op? Krijg ik dan te horen... maja ik ben m'n telefoon vaak kwijt in m'n taschaoot.
Zo hé, grote jongen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef DoctorB het volgende:
Ik neem alleen mijn telefoon op als ik zin heb om te telefoneren. Als ik geen zin heb neem ik niet op. Mensen die vragen waarom nam je daarstraks niet op, druk ik meteen weer weg.
En dan gaan klagen over te weinig vrienden en een gebrek aan sociaal contact enzo. Fail.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef DoctorB het volgende:
Ik neem alleen mijn telefoon op als ik zin heb om te telefoneren. Als ik geen zin heb neem ik niet op. Mensen die vragen waarom nam je daarstraks niet op, druk ik meteen weer weg.
Dat zeg ik ook altijd op internet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef DoctorB het volgende:
Nee, denken dat je verplicht bent iedere seconde van de dag je lulijzer te moeten beantwoorden is volwassen.quote:
Aardige jongen ben jijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef DoctorB het volgende:
Ik klaag heul niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
En dan gaan klagen over te weinig vrienden en een gebrek aan sociaal contact enzo. Fail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |