het probleem is dat de mensen die opbokken altijd zeuren over Nederland en ENKEL positief praten over de bestemming alsof er geen negatieve kanten zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zou graag naar Spanje emigreren, het thuisland van mijn verloofde. Wegens omstandigheden gaat dit nu niet maar het gaat er in de toekomst nog wel van komen. Waarom? Omdat ik toe ben aan iets nieuws in mijn leven, hier in NL heb ik het wel gezien. NL heeft zijn goede kanten maar ook slechte kanten zoals elk land die heeft.
Ik vind het altijd jammer dat als mensen emigreren dat er gelijk zo negatief over een land wordt gesproken alsof er geen goede kanten zijn.
Dus nederland is een kut land omdat "oplichter' en omdat "lage straffen"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef CantFazeMe het volgende:
NL is ook gewoon een kutland. Denk er maar over na.
Eigenlijk zal ik gewoon een oplichter moeten worden. Lekker veel cashen en weinig doen. Als ik naar Radar en Opgelicht kijkt moet je eens kijken wat voor lage straffen ze krijgen. Veel incasseren maar weinig zitten. Ook in het algemeen zijn de straffen heel erg laag.
Kortom, wordt maar lekker een oplichter.
Weet ik ook wel. Maar Barcelona is arm. Nederland niet. En in Nederland kun je veel beter oplichten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dus nederland is een kut land omdat "oplichter' en omdat "lage straffen"
Loop jij maar eens door Barcelona dan... ga je lachenOveral ter wereld worden mensen opgelicht
!!
Volgens mij ben je nog nooit ergens anders geweest he.. behalve in Nederland?
En zo kun je over elk land wel wat zeggen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar Barcelona is arm. Nederland niet. En in Nederland kun je veel beter oplichten?
Nee. Nog niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo kun je over elk land wel wat zeggen...
valt het kwartje al?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Flammie het volgende:
Dan moet je sowieso niet naar het buitenland gaan. Daar ben je dan te dom voor
Jammer genoeg word de verzorgingsstaat langzaam afgebroken de afgelopen jarenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:50 schreef AlphaOmega het volgende:
Dat je graag naar een ander land wilt, dat kan ik me begrijpen, maar vergis je niet in de zogenaamde inkomens in andere landen. Vergeet nooit dat Nederland een verzorgingsstaat is, en daarmee hele goede faciliteiten biedt aan haar inwoners.
En daardoor lijken de salarissen hier veel lager, maar in werkelijkheid zal je dat heel erg vies tegenvallen. Maar als je je daar op blind wilt staren, vooral doen.
Wie praat er tegenwoordig nou over positieve dingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Flammie het volgende:
En nu praten we WEEER alleen over de negatieve kanten..
Hint: Dat kun je doen bij ELK land...!!!!!!
De mensen met een plank voor hun kop dat "vakantieland" heet en denken dat daar ALLES beter is. Er zijn dingen beter en er zijn ook dingen slechter... Daar irriteer je je pas aan als je er ook woont en dus niet zoals TS waarschijnlijk 2 weekjes op vakantie geweest bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie praat er tegenwoordig nou over positieve dingen.
Dat geeft zo'n gebruikt gevoel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef afcajos het volgende:
Mensen, kijk eens even naar de postgeschiedenis van de TSoverduidelijk een troll. Niet zo serieus ingaan, hij fapt zich op jullie reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |