Hmm, dat is opzich wel een goed idee maar ik weet niet of ze ook bezorgen in de middle-of-nowhere.quote:
Wat een kut stage zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef Tacobell het volgende:
Het vervelende is ook nog dat ik op een groot industrieterrein zit met de dichtsbijzijnde winkel op een half uur loopafstand. Dus dan ben ik een uur onderweg terwijl ik maar een half uur pauze heb.![]()
//edit nvmquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hmm, dat is opzich wel een goed idee maar ik weet niet of ze ook bezorgen in de middle-of-nowhere.
En ik heb sowieso geen kleingeld bij me nu.
Dat is het nou juist, er is hier niets lokaals aanwezig behalve het Look-O-Look hoofdkantoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
de lokale broodjesbar zal ook wel (tegen een kleine vergoeding) bezorgen
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Hebben ze helemaal geen enkele vorm van voedsel op jouw stageplek?
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef dubidub het volgende:
En je stagebedrijf heeft ook geen kantine/voerautomaten/collega's?
Zou kunnen alleen nu lijkt het natuurlijk net alsof ik werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef SwitSok het volgende:
In de tijd dat je hier die post maakt omdat die stage dus toch saai is kun je net zo goed dat uurtje ff lopen.
Je moet er wat voor over hebben
In wat voor een bouwkeet loop jij stage dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.
O M Gquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er is wel een kantine maar daar kun je alleen koffie en chocomel krijgen.
Bedankt voor de tip maar ik zie dat de dichtsbijzijnde grillroom pas vanaf 17:00 bezorgt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef NBT het volgende:
just-eat.nl
ze bezorgen en je kan via ideal betalen! (Y)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |