Ik heb ze vorige week nog gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:12 schreef TNA het volgende:
Niemand eet die 'pepernoten' meer en daarom noemen we kruidnoten gewoon pepernoten. Bovendien klinkt 'kruidnoten' voor geen meter.
[ afbeelding ]
Pepernoot
Zwarte Piet heeft zijn school niet afgemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef NBT het volgende:
zwarte piet zegt ook pepernoot tegen een kruidnoot
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef mr_vavavoom het volgende:
Kruidnoten zijn alleen lekker met een laagje chocolade eroverheen
Ik heb Niemand heeft hier iets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:12 schreef TNA het volgende:
Niemand eet die 'pepernoten' meer en daarom noemen we kruidnoten gewoon pepernoten. Bovendien klinkt 'kruidnoten' voor geen meter.
[ afbeelding ]
Pepernoot
En Sinterklaas ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef NBT het volgende:
zwarte piet zegt ook pepernoot tegen een kruidnoot
Onzin. Zeg tegen een kind dat je hem een zooi pepernoten geeft, en hij kijkt sip op als het geen 'kruidnoten' (zoals jij dat noemtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:18 schreef Jape het volgende:
Terechte klacht.
Pepernoten worden nog vaak gegeten en het is een gotspe dat mensen een dergelijk fout recept online publiceren!
antiklacht: mijn werkgever zorgt voor (chocolade)kruidnoten en taai taai poppen op tafelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Tacobell het volgende:
Bedankt, nu heb ik zin in kruidnoten.
Subklacht: Ik ben vandaag vergeten eten mee te nemen naar mijn stage dus ik zit hier nog tot 5 uur op een lege maag.
Zwarte Piet gooit strooit toch alleen maar pepernoten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Zwarte Piet heeft zijn school niet afgemaakt.
Blijkbaar wel, gezien de intense discussie die hier oplaait!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik heb Niemand heeft hier iets aan toe te voegen.
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |