SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben je belazerd, ze beet mn tong zo'n beetje tot bloedens, dus vandaar die aidsvraagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef afcajos het volgende:
Whehe heb je haar nog wel geneukt dan?
Volgens mij ben je al stervende...quote:Moet ik nou een aidstest doen volgens jullie?
Komp nou, er is ook nog zoiets als een concubatiettijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al stervende...
Engelsen kennen dat nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Komp nou, er is ook nog zoiets als een concubatiettijd
Incubatie...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het zou kennen dat alcohol het proces verspoedigtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Engelsen kennen dat niet, leuk dat je er was
Nou het zou haar tweelingzussiie kennen zijn, alleen die mijne was roodharigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
TS en de dame in kwestie (links):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast rechts, kijkt ook niet blij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |