Ben zelf 32 bijna 33.
Maar ik val telkens weer op dames tussen de 17 en 21.
Het blijft alleen maar bij kletsen, maar ik wil graag meer, maar volgens mij zit dat er met dat leeftijdsverschil niet in.
Mijn vrienden zeggen dat dat een probleem is.
Hoe staan jullie er tegenover, en is er wat aan te doen?
Thnx Niceguy
* Codin zou het doen...
quote:Hahahahahaha.....
Op donderdag 25 april 2002 16:10 schreef Codin het volgende:
Welnee, gewoon pakken die wijven man.* Codin zou het doen...
quote:Het probleem is meer dat ik zeg maar verliefd wordt op een leuke dame, die dan achteraf weer eens zo jong blijkt te zijn. Ik zie blijkbaar de leeftijd er niet aan af.
Op donderdag 25 april 2002 16:09 schreef thadude het volgende:
tja... niet lullig bedoeld hoor maar ik denk dat je iets van je eigen leeftijd moet zoeken.. het verschil is denk te groot tenzij je er een stuk jonger uitziet/jezelf voordoet
Of het een probleem is, dat bepaal jezelf en die meid natuurlijk waar je op valt. Als jullie er beide geen probleem mee hebben is het goed (al zal de buitenwereld daar wel eens anders over denken).
Ik vind zelf het leeftijdsverschil tussen 17 en 32 wel erg groot, tussen 21 en 32 vind ik dan wel weer net kunnen. Maar dat is persoonlijk en het zijn uiteindelijk ook maar getalletjes.
Probeer voor jezelf in ieder geval eens uit te vinden waarom je op jongere meiden valt, ik denk dat dat al heel veel zegt over jezelf.
afgezien van het feit dat IEDEREEN in je omgeving er overheen valt,
vind ik nog steeds dat je moet kijken naar persoon, niet naar leeftijd, als het 'connect' (als het gevoel er bij goed is) dan lijkt het me geen al te groot probleem, en kom je ook wel over de vooroordelen van je omgeving heen (onderschat dat trouwens niet, ga het maar eens uitleggen aan haar ouders b.v).
ik moet wel vermelden dat mijn ex qua uiterlijk, gedrag, en intelligentie makkelijk door kan voor 21, dus ook communicatie op nivo etc.
als ik kijk naar andere jonge meiden is het qua uiterlijk allemaal wel leuk en strak, maar heeft het niks te melden, dus een relatie is dan niet zo zinvol.
Dan ben je wellicht een beetje blijven steken in een bepaald type meid die je indertijd nooit hebt 'kunnen krijgen'
quote:Ach, heb ik ook wel eens, je kan het niet zien tegenwoordig, he???
Op donderdag 25 april 2002 16:12 schreef niceguy het volgende:[..]
Het probleem is meer dat ik zeg maar verliefd wordt op een leuke dame, die dan achteraf weer eens zo jong blijkt te zijn. Ik zie blijkbaar de leeftijd er niet aan af.
Als zij zich er niet lekker bij voelt, dan gaat het niet lukken. Natuurlijk kun je er veel over praten, maar uiteindelijk kan ze dat de reden vinden dat het niet te doen is.
quote:inderdaad, denk je met een leuk grietje van 17 te praten, komt haar man met kinderwagen eraan
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef David Letterman het volgende:
Ach, heb ik ook wel eens, je kan het niet zien tegenwoordig, he???
Toch?
en iedereen maar kletsen dat leeftijd geen rol speelt in de liefde......aha sure, mag je mij uitleggen waarom dat dan wel de risico relaties zijn.
quote:Ja, ik vindt het zo moeilijk in te schatten, en als je achter de leeftijd bent, is het eigenlijk al te laat.
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef David Letterman het volgende:[..]
Ach, heb ik ook wel eens, je kan het niet zien tegenwoordig, he???
quote:1 ze zitten altijd tussen de 17 en 21, dus niet altijd 17!
Op donderdag 25 april 2002 16:21 schreef lauraEM500 het volgende:
tip: zoek iemand van je eigen leeftijd, of wil je een 2e vader-figuur voor die meisjes zijn.
dan erbij ben ik van mening dat zo een relatie nooit lang stand kan houden (met een meisje van 17 en jou) je zit gewoon niet op 1 lijn, waar zou je het met zo een meisje over moeten hebben?
jou leven is al zover gevorderd, dat is niet vergelijkbaar met die van een meisje van 17.
ik vind het eigenlijk nogal een ziek beeld weergevensorry hoor
en iedereen maar kletsen dat leeftijd geen rol speelt in de liefde......aha sure, mag je mij uitleggen waarom dat dan wel de risico relaties zijn.
nou ja ze is meerderjarig... dus... het zal afhangen van de meid in kwestie en jou hoe dingen lopen!!!
Persoonlijk zou ik liever een levenspartner hebben die dichter bij mijn leeftijd staat (maar goed, tegen de tijd dat ik 32/33 ben hoop ik eigenlijk al wel getrouwd te zijn)...
quote:je praat over vanalles en nog wat, maar ze vertelt zeker pas laat op de avond dat ze net van de Havo komt?
Op donderdag 25 april 2002 16:28 schreef niceguy het volgende:
Ik zie zelf het probleem ook wel, maar hoe filter ik in godsnaam die jonge dingen eruit?
Ik ben 21 en mijn vriend is 29, 8 jaar.. verschil
quote:Meestal praat ik niet gelijk met een dame.
Op donderdag 25 april 2002 16:30 schreef Herald het volgende:[..]
je praat over vanalles en nog wat, maar ze vertelt zeker pas laat op de avond dat ze net van de Havo komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |