abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 april 2002 @ 16:07:40 #1
27175 niceguy
It's just the way i am.
pi_3961949
Zit al een hele tijd met een probleem.

Ben zelf 32 bijna 33.

Maar ik val telkens weer op dames tussen de 17 en 21.
Het blijft alleen maar bij kletsen, maar ik wil graag meer, maar volgens mij zit dat er met dat leeftijdsverschil niet in.
Mijn vrienden zeggen dat dat een probleem is.
Hoe staan jullie er tegenover, en is er wat aan te doen?

Thnx Niceguy

I'm Back!!! and turned BAD!!!!
pi_3961976
tja... niet lullig bedoeld hoor maar ik denk dat je iets van je eigen leeftijd moet zoeken.. het verschil is denk te groot tenzij je er een stuk jonger uitziet/jezelf voordoet
  donderdag 25 april 2002 @ 16:10:24 #3
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_3961995
Welnee, gewoon pakken die wijven man.

* Codin zou het doen...

You have to be eightteen or older to ride...
pi_3962003
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:10 schreef Codin het volgende:
Welnee, gewoon pakken die wijven man.

* Codin zou het doen...

Hahahahahaha.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 25 april 2002 @ 16:11:04 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_3962009
Ik denk dat het beter is dames van die leeftijd maar aan moi over te laten
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_3962017
Zoek er een van 18.
Tegen de tijd dat die 36 is ruil je die weer in voor 2 van 18 (2x 18 is ook 36)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3962027
Ligt er volgens mij eerder aan hoe volwassen die meiden zijn. Ik ken er een paar van 30+ die denken dat (en doen alsof) ze nog 16 zijn, en ik ken er een paar die net 20 zijn maar intellectueel overkomen alsof ze de 40 gepasseerd zijn. En datzelfde geldt ook voor jou, natuurlijk. Voor de rest... tja, wat is leeftijd eigenlijk?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  donderdag 25 april 2002 @ 16:12:09 #8
27175 niceguy
It's just the way i am.
pi_3962035
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:09 schreef thadude het volgende:
tja... niet lullig bedoeld hoor maar ik denk dat je iets van je eigen leeftijd moet zoeken.. het verschil is denk te groot tenzij je er een stuk jonger uitziet/jezelf voordoet
Het probleem is meer dat ik zeg maar verliefd wordt op een leuke dame, die dan achteraf weer eens zo jong blijkt te zijn. Ik zie blijkbaar de leeftijd er niet aan af.
  donderdag 25 april 2002 @ 16:15:40 #9
8352 zaiga
The Keenest
pi_3962085
Nou ja, vraag je eerst eens af waarom je op meiden valt tussen de 17 en 21? Of liever, waarom val je niet op oudere meiden?

Of het een probleem is, dat bepaal jezelf en die meid natuurlijk waar je op valt. Als jullie er beide geen probleem mee hebben is het goed (al zal de buitenwereld daar wel eens anders over denken).

Ik vind zelf het leeftijdsverschil tussen 17 en 32 wel erg groot, tussen 21 en 32 vind ik dan wel weer net kunnen. Maar dat is persoonlijk en het zijn uiteindelijk ook maar getalletjes.

Probeer voor jezelf in ieder geval eens uit te vinden waarom je op jongere meiden valt, ik denk dat dat al heel veel zegt over jezelf.

May the road rise to meet your feet
pi_3962095
ik ben 29, ik heb een exje van 16,

afgezien van het feit dat IEDEREEN in je omgeving er overheen valt,

vind ik nog steeds dat je moet kijken naar persoon, niet naar leeftijd, als het 'connect' (als het gevoel er bij goed is) dan lijkt het me geen al te groot probleem, en kom je ook wel over de vooroordelen van je omgeving heen (onderschat dat trouwens niet, ga het maar eens uitleggen aan haar ouders b.v).

ik moet wel vermelden dat mijn ex qua uiterlijk, gedrag, en intelligentie makkelijk door kan voor 21, dus ook communicatie op nivo etc.

als ik kijk naar andere jonge meiden is het qua uiterlijk allemaal wel leuk en strak, maar heeft het niks te melden, dus een relatie is dan niet zo zinvol.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 25 april 2002 @ 16:16:30 #11
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_3962096
Kan het zijn dat het relatief lang geduurd heeft voor je je eerste vriendin had? (bijvoorbeeld pas op 25+ ofzo).

Dan ben je wellicht een beetje blijven steken in een bepaald type meid die je indertijd nooit hebt 'kunnen krijgen'

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_3962109
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:12 schreef niceguy het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat ik zeg maar verliefd wordt op een leuke dame, die dan achteraf weer eens zo jong blijkt te zijn. Ik zie blijkbaar de leeftijd er niet aan af.

Ach, heb ik ook wel eens, je kan het niet zien tegenwoordig, he???
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_3962122
Er is opzich niets mis met een dergelijke relatie (als ze 20 of ouder is) Maar vergeet niet dat het wel ook goed moet zitten bij haar.

Als zij zich er niet lekker bij voelt, dan gaat het niet lukken. Natuurlijk kun je er veel over praten, maar uiteindelijk kan ze dat de reden vinden dat het niet te doen is.

donderdag 25 april 2002 @ 16:18:32 #14
3767 Herald
Come get some
pi_3962137
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef David Letterman het volgende:
inderdaad, denk je met een leuk grietje van 17 te praten, komt haar man met kinderwagen eraan
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 25 april 2002 @ 16:20:27 #15
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3962173
Op zich moet het kunnen als je er allebei blij mee bent... denk er wel bij na dat als jij een meid van 18 hebt de kans vrij klein is dat die voor altijd bij je blijft... en dan ben je nog veel ouder en is het NOG moeilijker iemand te vinden...

Toch?

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3962208
tip: zoek iemand van je eigen leeftijd, of wil je een 2e vader-figuur voor die meisjes zijn.
dan erbij ben ik van mening dat zo een relatie nooit lang stand kan houden (met een meisje van 17 en jou) je zit gewoon niet op 1 lijn, waar zou je het met zo een meisje over moeten hebben?
jou leven is al zover gevorderd, dat is niet vergelijkbaar met die van een meisje van 17.
ik vind het eigenlijk nogal een ziek beeld weergeven sorry hoor

en iedereen maar kletsen dat leeftijd geen rol speelt in de liefde......aha sure, mag je mij uitleggen waarom dat dan wel de risico relaties zijn.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  donderdag 25 april 2002 @ 16:22:30 #17
27175 niceguy
It's just the way i am.
pi_3962225
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Ja, ik vindt het zo moeilijk in te schatten, en als je achter de leeftijd bent, is het eigenlijk al te laat.
pi_3962233
Ouder worden sux ass!
  donderdag 25 april 2002 @ 16:28:48 #19
27175 niceguy
It's just the way i am.
pi_3962342
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:21 schreef lauraEM500 het volgende:
tip: zoek iemand van je eigen leeftijd, of wil je een 2e vader-figuur voor die meisjes zijn.
dan erbij ben ik van mening dat zo een relatie nooit lang stand kan houden (met een meisje van 17 en jou) je zit gewoon niet op 1 lijn, waar zou je het met zo een meisje over moeten hebben?
jou leven is al zover gevorderd, dat is niet vergelijkbaar met die van een meisje van 17.
ik vind het eigenlijk nogal een ziek beeld weergeven sorry hoor

en iedereen maar kletsen dat leeftijd geen rol speelt in de liefde......aha sure, mag je mij uitleggen waarom dat dan wel de risico relaties zijn.

1 ze zitten altijd tussen de 17 en 21, dus niet altijd 17!
2 we praten over van alles en nog wat en hebben het gewoon gezellig.
Ik zie zelf het probleem ook wel, maar hoe filter ik in godsnaam die jonge dingen eruit?
Groetjes,
NiceGuy
  donderdag 25 april 2002 @ 16:28:50 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_3962343
33 en 17... bijna het dubbele!!!

nou ja ze is meerderjarig... dus... het zal afhangen van de meid in kwestie en jou hoe dingen lopen!!!

Persoonlijk zou ik liever een levenspartner hebben die dichter bij mijn leeftijd staat (maar goed, tegen de tijd dat ik 32/33 ben hoop ik eigenlijk al wel getrouwd te zijn)...

patat ftw :)
  donderdag 25 april 2002 @ 16:30:36 #21
3767 Herald
Come get some
pi_3962386
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:28 schreef niceguy het volgende:
Ik zie zelf het probleem ook wel, maar hoe filter ik in godsnaam die jonge dingen eruit?
je praat over vanalles en nog wat, maar ze vertelt zeker pas laat op de avond dat ze net van de Havo komt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3962457
Mijn nichtje was 16 toen zij haar huidige vriend leerde kennen (32) nu is zij 18...
Haar ma vind het wel moeilijk...
maar ja als het werkt, werkt het..

Ik ben 21 en mijn vriend is 29, 8 jaar.. verschil

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  donderdag 25 april 2002 @ 16:36:33 #23
27175 niceguy
It's just the way i am.
pi_3962498
quote:
Op donderdag 25 april 2002 16:30 schreef Herald het volgende:

[..]

je praat over vanalles en nog wat, maar ze vertelt zeker pas laat op de avond dat ze net van de Havo komt?

Meestal praat ik niet gelijk met een dame.
Ik ben wat dat betreft wat verlegen.
Al we aan het praten zijn, is het meer over onderwerpen als:
stappen, vacantie, woningen etc.
Pas veel later gaat het over werk/school, en dan blijken ze dus meestal nog op het mbo te zitten.
pi_3962518
hoe je ze eruit filtert? gewoon niks mee beginnen, kijk eens naar vrouwen van je eigen leeftijd, knoop ten eerste al geen diepgaande gesprekken aan met die meisjes, hou je altijd voor dat het ziekelijk is dat ze bijna je dochter had kunnen zijn qua leeftijd.
het moet niet zo moeilijk zijn als je het zo leest toch?
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  donderdag 25 april 2002 @ 16:39:02 #25
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3962545
Mijn zus is 22 en haar vriend is bijna 33.
Toen ze wat met elkaar begonnen was zij 17 dus het kan best hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')