quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Dat gebeurde mij dus vanmorgen
Dus ik snel wat kleren zoeken, naar een taxi rennen, en die heeft mij in recordtijd bij de universiteit gedropt; waarvoor hulde!
En zo was ik 5 minuten te laat maar ik mocht nog wel het tentamen maken, waarvoor hulde aan de hoogleraar!
Nu maar hopen dat ik het gehaald gefaald heb
neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Targhor het volgende:
Zo, jij hebt standaard een taxi voor de deur staan?
Dat is wel een beetje 3 havo niveauquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:34 schreef Adelante het volgende:
Tentamens bij de marine? Moest je alle zeeën en oceanen kunnen benoemen?
Bij mij mag je tot een half uur na 't begin gewoon naar binnen lopen, heb ook wel gezien dat mensen na 3 kwartier werden toegelaten als nog niemand de zaal had verlatenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
En zo was ik 5 minuten te laat maar ik mocht nog wel het tentamen maken, waarvoor hulde aan de hoogleraar!
Lees je in jij newbiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Targhor het volgende:
Zo, jij hebt standaard een taxi voor de deur staan?
mmmkay...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Lees je in jij newbie!
Dit is Jitz, een erg rijk en erg lui persoon dat FOK! vereert door hier te posten. Hij heeft het gewoon gemaakt!
Hij voert de hele dag geen ruk uit, krijgt er blijkbaar dik voor betaald, en vult zijn dag met het bouwen van infrastructuur op zijn bureau met dingen voor handen(architectonische meesterwerkjes al zeg ik het zelf )
Hij typt niet, er wordt voor hem getypt. Hij zit met een dikke cubaanse in een massagestoel, zijn secretaresse te commanderen wat ze op FOK! moet typen!
Nogmaals, eerst inlezen voordat je poep post
bij mij heb je maar een kwartier. Het zou dus om 8:30 beginnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Bij mij mag je tot een half uur na 't begin gewoon naar binnen lopen, heb ook wel gezien dat mensen na 3 kwartier werden toegelaten als nog niemand de zaal had verlaten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Lees je in jij newbie!
Dit is Jitz, een erg rijk en erg lui persoon dat FOK! vereert door hier te posten. Hij heeft het gewoon gemaakt!
Hij voert de hele dag geen ruk uit, krijgt er blijkbaar dik voor betaald, en vult zijn dag met het bouwen van infrastructuur op zijn bureau met dingen voor handen(architectonische meesterwerkjes al zeg ik het zelf )
Hij typt niet, er wordt voor hem getypt. Hij zit met een dikke cubaanse in een massagestoel, zijn secretaresse te commanderen wat ze op FOK! moet typen!
Nogmaals, eerst inlezen voordat je poep post
uiteraardquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Ook jij verdient hulde met zo'n post
net alsof ik dat normaal wel doequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef ufopiloot het volgende:
Een taxi nemen voor een tentamen![]()
Strevertje.
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net alsof ik dat normaal wel doe
ik heb maar 2 kansen voor ieder tentamen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?Je mag het toch nog 10 keer overdoen, en je mag binnen komen wanneer je wilt, of het nou 5 of 50 minuten te laat is.
10 keer overdoen is dan weer overdreven...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daarom juist, waarom een taxi nemen voor een tentamen?Je mag het toch nog 10 keer overdoen, en je mag binnen komen wanneer je wilt, of het nou 5 of 50 minuten te laat is.
quote:
mocht dat zo zijn dan kan ik tenminste bekijken waar het dan aan ligt en de volgende keer wel een voldoende halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef MikeLitoris het volgende:
Je had net zo goed in je bed kunnen blijven liggen je haalt toch een onvoldoende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |