TS zit in een inrichting?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Ma en Di was het hier vrij rustig op de vleugel...
TS werkt op kantoor. Kantoren hebben meerdere vleugels over het algemeen.quote:
Damn... hij is een brildragerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:26 schreef mr_vavavoom het volgende:
Afdeling a la Debiteuren Crediteuren.
Elastieken schieten doet het altijd goed. Stil en pijnlijk. Mik op het oog!
Probeer het elastiek dan eens achter zijn bril te krijgen.quote:
Helaas werk ik bij zo'n politiek correct bedrijf (zoals zovele bedrijven hier in NL) en daar geldt niet het recht van de sterkste, maar het recht van de grootste zeikerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:34 schreef Koepert het volgende:
Minderheden worden toch altijd achtergesteld. Dus fuck hem, en ga verder met je ding doen..
Niet zeiken..
Als je het werk maakt is er toch niets aan de hand? Ik zou zeggen duw hem met zijn bureaustoel de kamer uit samen met zijn bureau. Kan hij daar rustig werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas werk ik bij zo'n politiek correct bedrijf (zoals zovele bedrijven hier in NL) en daar geldt niet het recht van de sterkste, maar het recht van de grootste zeikerd.
We willen allemaal werken. Er is er echter één die dat in complete stilte wil.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:42 schreef CartWOman het volgende:
Dus op je werk wil er éen iemand graag werken? Tis een schande.
Ontspanning + werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:42 schreef CartWOman het volgende:
Dus op je werk wil er éen iemand graag werken? Tis een schande.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:26 schreef stbabylon het volgende:
TS werkt op kantoor. Kantoren hebben meerdere vleugels over het algemeen.
Ja, maar even strike through, want ik denk dat het eerste gedeelte al verklaart waarom je het niet snapt.
Gewoon een beetje aankloten en zeggen dat jullie allemaal je werk doen en ondertussen ook wat gezelligheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We willen allemaal werken. Er is er echter één die dat in complete stilte wil.
Ga jij maar een paar weken Idle zitten terwijl je je klep moet dicht houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef 3keernix het volgende:
jongens waar hebben we het over?
zal niet gebeuren, ben veels te belangrijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij maar een paar weken Idle zitten terwijl je je klep moet dicht houden
Jezus, gebruik Nederlandse taal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij maar een paar weken Idle zitten terwijl je je klep moet dicht houden
Dat is de term ervoor. Ik kan ook zeggen leegloop of op de bank zitten. Maar het heet nou eenmaal Idle bij mijn bedrijf. Kan ik verder niks aan doen (Engels bedrijf).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jezus, gebruik Nederlandse taal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |