Alle reclames van de DSB-groep.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef joepie91 het volgende:
Kennen jullie nog meer van dat soort verpakkingen (of reclames) waar ze je proberen te misleiden? Behalve Jamba en consorten
Appelsientjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef isogram het volgende:
Bij zuiveldrankjes zie je wel eens smaken als 'aardbei/kers' of 'tropische vruchten' opduiken. Als je de verpakking dan goed leest, blijkt dat er nauwelijks sap van die vruchten wordt gebruikt, maar grotendeels appelsap. Toch smaakt het - gek genoeg - wel als aardbei/kers of tropische vruchten.
Ik vind het trouwens ook nogal naiëf om topkwaliteit te verwachten wanneer je een pak sinaasappelsap van de Aldi koopt. Ik zou dan toch echt voor een A-merk als Appelsientje gaan.
Milk & Fruit!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef isogram het volgende:
Bij zuiveldrankjes zie je wel eens smaken als 'aardbei/kers' of 'tropische vruchten' opduiken. Als je de verpakking dan goed leest, blijkt dat er nauwelijks sap van die vruchten wordt gebruikt, maar grotendeels appelsap. Toch smaakt het - gek genoeg - wel als aardbei/kers of tropische vruchten.
Ik vind het trouwens ook nogal naiëf om topkwaliteit te verwachten wanneer je een pak sinaasappelsap van de Aldi koopt. Ik zou dan toch echt voor een A-merk als Appelsientje gaan.
Dan moet je bij de Aldi je chips halen, daar is dat veel minderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Semmm het volgende:
Chips, denk jeff een lekkere grote zak te kopen zit ie half vol met lucht
Dat ziet er allemaal echt héél ranzig uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:34 schreef Ps2K het volgende:
http://izismile.com/2009/(...)l_life_100_pics.html
Chips van de aldi is oud.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:54 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dan moet je bij de Aldi je chips halen, daar is dat veel minder
[..]
Dat ziet er allemaal echt héél ranzig uit
Alleen de Big Mac heeft nog wat weg van de foto...
quote:
Keuringsdienst van Waarde is inderdaad echt een tof programma, al vond ik de laatste aflevering (over ijzer) niet echt volledig (maar wel vermakelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef HQ-Design het volgende:
Bij Keuringsdienst van Waarde is er iedere week een nieuwe uitzending met misleidingen op verpakkingen en dat ons eten vol met chemische troep zit en niks te maken heeft met ambachtelijk gemaakt eten en drinken.
Check it out!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |