Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms ook niet. Bitter en zuur en een beetje giftig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgen
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgen
verliefde mensen worden vaak zo irritant vrolijk, beetje mijn droefgeestigheid verstoren!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:00 schreef Keukenkast het volgende:
De planning was om dat vorig jaar in Eindhoven in augustus te doen tijdens Pann/Frisofeestquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef Desmonkey het volgende:
Mogguh
Stroekie, wanneer ga je met TMM trouwen?
Niet het woord meeting in je mond nemen, daar komen op voorhand al drama's van, laat staan daarnaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De planning was om dat vorig jaar in Eindhoven in augustus te doen tijdens Pann/Frisofeest
Je weet wel, toen er nog ouderwetse meetings gehouden werden
maar helaas heeft TMM toen bruusk de verkering verbroken tijdens het eten
Daar ontstond Nuno gatequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet het woord meeting in je mond nemen, daar komen op voorhand al drama's van, laat staan daarna
jaja, zekers heb je dat verteldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar ontstond Nuno gate
daar had ik je alle sappige details toch al over verteld onder een grote boom afgelopen zomer ?
Word dan zelf verliefd. Daarbij ben ik niet verliefd, denk ik. Nog niet, denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verliefde mensen worden vaak zo irritant vrolijk, beetje mijn droefgeestigheid verstoren!!!
Ik vind het wel meevallen, qua kou. Gewoon een vest of trui aantrekkenquote:
Wat een vaderlijke opmerking van jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gewoon een vest of trui aantrekken
Ik ben de vleesgeworden vaderlijkheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat een vaderlijke opmerking van je
haha SSDD ja dat was mijn tweede vraag, of ik nog wat gemist hebt.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha SSDD ja dat was mijn tweede vraag, of ik nog wat gemist hebt.
hoe is het jongen?
Straks naar de kapper. Ik liet mijn haar lang groeien, maar ik word er gek van. Het zit nooit, dus ik ga weer voor de crew cut, want ik heb morgen mijn tweede gesprek. En ik moet natuurlijk als een hot bitch eruit zien.![]()
wijn??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Verder is alles goed hoor, net gelunched met de baas en de wijn kwam erbij
Ibuprofenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |