Jaloers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
FUUUUUUUCK YEAAAAAAAAAH.
Vanmiddag Aladdin ophalen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil 't alleen maar op mijn sega uit 1990 spelen.
Zeer OK, maar het is het nét niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Streets of Rage is ook zeer OK op mijn laptopje. Misschien koop ik nog wel een keer een controller. Of een joystick!
Dat onderste spel heb ik ook nog teruggevonden geloof ik. Ook nooit gespeeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Suusje-V het volgende:
Mijn tante heeft al sinds mijn geboorte zo ongeveer een Sega Megadrive 2.
Een tijd geleden wassie kapot en hebben we een nieuwe via marktplaats gekochtIk kan echt niet zonder dat ding, telkens als ik bij m'n tante logeer speel ik er nog wel eens op!
Sonic 1, 2 en Spinball speel ik vaak met haar samen. In 2 ben ik het beste, die heb ik zelfs een paar keer uitgespeeldSonic 3 en Sonic and Knuckles heb ik helaas nooit kunnen bemachtigen, ook niet via marktplaats
![]()
Verder doe ik in m'n eentje nog wel eens Mortal Kombat II, Ecco, en Road Rash III (soms met m'n tante erbij).
M'n tante en m'n zus speelden altijd Jurassic Park, waarbij ze nooit verder kwamen dan één bepaald stukje
En ook met m'n tante nog wel eens Terminator II.
Ik hou van m'n tante![]()
Ze had verder nog wel meer spellen, maar die waren stom of snapten we niet dus die speelden we verder nooit![]()
Plaatjessss:
[ afbeelding ]
Maar dan zulke controllers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ecco is idd een kutspelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaat.
Ik heb hier het ongelooflijke kutspel Ecco voor me liggen, en daar zit nog een prijssticker op. 149,95![]()
Die onzin was toch niet zo duur?
T2? Is best een vet spel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat onderste spel heb ik ook nog teruggevonden geloof ik. Ook nooit gespeeld
Nu je het zegt, volgens mij heb ik hem wel een keer aan gehad maar tot level 2 of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
T2? Is best een vet spel.
Je hebt zo'n schietrondje en als je robots ziet moet je ze neerknallen, je hebt ook een level dat je buiten in de auto rijdt en je naast je een mannetje hebt dat je helpt. Er komen robots langs en helicopters en vliegtuigen, die moet je neerknallen. Maar zij schieten ook op jou, dus als eerste gaat je help-mannetje dood (waardoor de vijand minder snel doodgaat) en daarna de auto, zelf wordt je balkje steeds leger maar zelf dood ga je bijna nooit omdat de auto meestal eerder kapot is dan jij![]()
Ik hou niet van schietspellen, maar wel van deze
Die auto is geloof ik ook level 2.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij heb ik hem wel een keer aan gehad maar tot level 2 of zoDe auto herken ik iig niet.
En Ecco, ik snap er geen flikker vanIemand hier heeft me wat uitgelegd maar het is ook alles behalve logisch. Dan vergaat de lol mij ook snel.
Nu wil ik naar m'n tantequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
I'd love to stay and chat, maar ik ga Aladdin spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Oui I know.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef zatoichi het volgende:
For the record; dit:
[ afbeelding ]
Is Ecco deel 2 (the tides of time).
Dit:
[ afbeelding ]
Is ecco deel 1
In deel 1 moet je om het spel te laten beginnen heel hoog uit het water springen zodat alle levende wezens worden opgezogen door de aliens.
In deel twee moet je gewoon goed zoeken
Ecco (beiden) is echt een fatastisch spel
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
OMGOGMOGMOGMOGOMGOM Hij doet het, doeg.
Mijn vader, de held met alcohol en keukenpapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |