Aladin zo'n vet spelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met wit pauzeknopje,.
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Dit waren altijd nare levels
Slaapkamer kan ik mij voorstellen maar in de woonkamerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb een Megadrive 1 en een 2 hier. Eentje in de woonkamer en een in de slaapkamer. (Ja, i know)
In de woonkamer staat een wii en de megadrive2quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Slaapkamer kan ik mij voorstellen maar in de woonkamer![]()
In de woonkamer moet natuurlijk een PS3/WII of XBOX360 staan
Ja, ik wil hem zooo graag spelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aladin zo'n vet spel![]()
Er was zelfs een pot uitgekomen op de Gameboy![]()
Vanavond even de rom zoeken
Vanaf nu ben jij mijn internetcrush.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb een Megadrive 1 en een 2 hier. Eentje in de woonkamer en een in de slaapkamer. (Ja, i know)
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij mijn internetcrush.
Ik heb 2x Mega Drive en ze zijn allebei kapot. De tweede pakt Jurassic Park altijd wel en daarna kan ik na een paar keer aan/uit ook andere spellen spelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
Wel goed idee ook; "wil je in de slaapkamer komen spelen? ".
Die heeft maar 1 controller trouwens, een andere was kaputt dus kocht ik via internet maar een hele megadrive 2 er bij.
Je mag hier wel een keer komen spelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 2x Mega Drive en ze zijn allebei kapot. De tweede pakt Jurassic Park altijd wel en daarna kan ik na een paar keer aan/uit ook andere spellen spelenMaar bij elke spel dus weer een keer of 10 aan en uit.
.
Stof? Kabels gechecktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 2x Mega Drive en ze zijn allebei kapot. De tweede pakt Jurassic Park altijd wel en daarna kan ik na een paar keer aan/uit ook andere spellen spelenMaar bij elke spel dus weer een keer of 10 aan en uit.
.
Jurassic Park? Hmm nog nooit gezien...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
Volgens mij ligt hier ook nog zo'n ding te verstoffen op zolder hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
Volgens mij zijn er wel meerdere van, ik heb Rampage Edition en kom niet eens uit level 1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jurassic Park? Hmm nog nooit gezien...
Haal hem daar vandaan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hier ook nog zo'n ding te verstoffen op zolder hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |