abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3963092
Mike staat nu op een tweede plaats.
pi_3963146
En Mr. Orange zal Rivella en alles wat daarbij hoort vertegenwoordigen binnen de F.S.L.B. op een derde plaats.
  Moderator donderdag 25 april 2002 @ 17:13:13 #28
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3963157
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:09 schreef Seborik het volgende:
Mike staat nu op een tweede plaats.
Eerste reactie:

'Ik ben vereerd gevraagd te zijn voor een plaats op de lijst van F.S.L.B. Na dagenlang geconfronteerd te zijn geweest met de wanpraktijken van het kabinet Werner, had ik weinig bedenktijd nodig om me aan te sluiten bij F.S.L.B. en ga ik me de komende tijd volledig inzetten voor de wederkeer van recht, vrijheid en welvaart!'

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_3963229
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:12 schreef Seborik het volgende:
En Mr. Orange zal Rivella en alles wat daarbij hoort vertegenwoordigen binnen de F.S.L.B. op een derde plaats.
Ik zal mij inzetten om de Rivella!crew (en zijn dames) vertegenwoordigen.
Voor de F.S.L.B
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  donderdag 25 april 2002 @ 17:22:30 #30
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963305
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:04 schreef de_HORDE het volgende:

[..]

De HORDE is nieuwsgierig naar het verband tussen moderators en de kerkelijke macht. Is er soms een Fok!-kerk opgericht?

Er is er geen. Fok heeft geen forumkerk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_3963309
Geachte heer Witchfynder,

ik kan mij persoonlijk zeer vinden in de punten die u hier opnoemt en ik denk er dan ook ten zeerste over om mijn stem aan uw partij te geven.

Wat ik mij dan vervolgens afvraag is wat uw kandidatenlijst is. Uw lijsttrekker is zeer recent bekendgemaakt, wie staan er verder nog op?

Dank voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Buum

[url=http://duck.ath.cx/got/system/index.php?usr=125]Specs[/url] - Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!
  donderdag 25 april 2002 @ 17:23:55 #32
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963329
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:17 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik zal mij inzetten om de Rivella!crew (en zijn dames) vertegenwoordigen.
Voor de F.S.L.B

Cool.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 25 april 2002 @ 17:26:17 #33
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963367
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:22 schreef buum het volgende:
Geachte heer Witchfynder,

ik kan mij persoonlijk zeer vinden in de punten die u hier opnoemt en ik denk er dan ook ten zeerste over om mijn stem aan uw partij te geven.

Wat ik mij dan vervolgens afvraag is wat uw kandidatenlijst is. Uw lijsttrekker is zeer recent bekendgemaakt, wie staan er verder nog op?

Dank voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Buum

De lijst tot nu toe:

1. Seborik
2. Mike
3. Mr.Orange
4. Lady_Faolan
5. Vahlto
6. Raven
7. ThE_ED

Uitbreidigen zullen geheid binnenkort volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 25-04-2002 17:30]

pi_3963412
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:23 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Cool.

Graag gedaan.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_3963448
De lijst tot nu toe:

1. Seborik - lijsttrekker
2. Mike
3. Mr.Orange - vertegenwoordiger Rivella
4. Lady_Faolan
5. Vahlto
6. Raven - pyromaan
7. ThE_ED - Beachberry

Wat doen de anderen ???

pi_3963471
Eén driewerf 'hoezee' voor de F.S.L.B.!

Hoezee!
Hoezee!
Hoezee!

Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_3963472
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:04 schreef de_HORDE het volgende:

[..]

De HORDE is nieuwsgierig naar het verband tussen moderators en de kerkelijke macht. Is er soms een Fok!-kerk opgericht?

Moderators zijn de dominee's en zedeprekers van Fok!
Als dat niet als een religie wordt gezien dan weet ik het dus niet meer. Met de FAQ (lees bijbel) in de hand worden er slotjes gezet (lees indoctrinatie) en users worden gebanned (lees excummunicatie). Via sluikse zinnetjes wordt de Fok! religie over ons heengegooid. Heb jij ooit wel eens de zin 'la la la, slotje' achterstevoren afgespeeld? Dan zal je horen dat er in een satanische stem duidelijk de term 'jij mag branden in de hel, jij ketter' hoorbaar is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_3963480
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:33 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als dat niet als een religie wordt gezien dan weet ik het dus niet meer. Met de FAQ (lees bijbel) in de hand worden er slotjes gezet (lees indoctrinatie) en users worden gebanned (lees excummunicatie). Via sluikse zinnetjes wordt de Fok! religie over ons heengegooid. Heb jij ooit wel eens de zin 'la la la, slotje' achterstevoren afgespeeld? Dan zal je horen dat er in een satanische stem duidelijk de term 'jij mag branden in de hel, jij ketter' hoorbaar is.

EEN HEIDEEEEEN!!!
pi_3963492
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:32 schreef Mr. Orange het volgende:
De lijst tot nu toe:

2. Mike
4. Lady_Faolan
5. Vahlto
6. Raven - pyromaan
7. ThE_ED - Beachberry

Wat doen de anderen ???

Ik vertegenwoordig de belangen der hazewinden.
pi_3963504
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:32 schreef Mr. Orange het volgende:
De lijst tot nu toe:

2. Mike
4. Lady_Faolan
5. Vahlto
6. Raven - pyromaan
7. ThE_ED - Beachberry

Wat doen de anderen ???

Mike is de commissiefunctionaris.
pi_3963522
quote:

[..]

*pist bijna in zijn broek van het lachen*
pi_3963550
quote:
* buum hoort in zijn hoofd een zacht stemmetje zeggen: "Pas op, ze willen je bekeren!"

Buum heeft zo een vermoeden dat Lucille op deze niet subtiele manier deze stuk voor stuk intelligente mensen tracht te misleiden en te bekeren tot haar religie. Pas uit, kijk op!

[url=http://duck.ath.cx/got/system/index.php?usr=125]Specs[/url] - Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!
pi_3963568
Maareh... als we subsidie krijgen voor het voer in de kantine meld ik me bij deze ook aan..
  donderdag 25 april 2002 @ 17:42:06 #44
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963573
quote:

[..]

Zo ziet men maar tot wat voor manie het kabinet Werner over is gegaan. Wilt U werkelijk door zulke menschen bestuurd worden die klaarblijke en vrij evident elk contact met de relateit verloren hebben?
pi_3963576
quote:

[..]

Met de FAQ (lees bijbel) in de hand worden er slotjes gezet (lees indoctrinatie) en users worden gebanned (lees excummunicatie). [...]

slotjes en bans zijn gewone, doodnormale effecten van de Fok!-Inquisitie. Die houdt het forum schoon van ongelovigen!
  donderdag 25 april 2002 @ 17:43:01 #46
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963588
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:35 schreef Vahlto het volgende:

[..]

Ik vertegenwoordig de belangen der hazewinden.

Een niet de verwaarlozen taak moet ik benadrukken.
  donderdag 25 april 2002 @ 17:44:54 #47
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_3963601
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:42 schreef Vahlto het volgende:

[..]

slotjes en bans zijn gewone, doodnormale effecten van de Fok!-Inquisitie. Die houdt het forum schoon van ongelovigen!

Ongelovigen is een archaïsche term. Wat wij ermee bedoelen is ieder die de onschendbare grondrechten van de individuele Fokker wenst te schaden of op andere wijze schade toebrengen aan ons forum. Op dit moment zijn wij zover dat wij het kabinet Werner er ook toe rekenen!
pi_3963766
lol
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_3963789
LANG LEEVE DEN REEVOLUTIE!!!
pi_3963808
lol
en wat zeg je daarop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')