quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef Apuleius het volgende:
Ik las jouw op 3 sec en ben je al spuugzat.
jouwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef Apuleius het volgende:
Ik las jouw op 3 sec en ben je al spuugzat.
Zet 'm op 1. Bewegende pics.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, neuraal schraal becelde snotneus, waarom dit topic, dan?
Welke adje?quote:
Waar staat het woord 'openingspost'?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, wat is het dan, 'jou openingspost'?
OP. Openingspost.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waar staat het woord 'openingspost'?fail
Hihi, jij hebt een voetbalclub als logoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef porsche1 het volgende:
Wat kom je tegen adje?
TS mongool, met je kut klacht.
quote:
Gebruik dan hoofdletters. Nu staat het er alsof hij mij las op 3 sec.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt een voetbalclub als logo
Onee, wacht. Het is Feyenoordquote:
O, het hele woord had er moeten staan, ipv <-- (in plaats vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waar staat het woord 'openingspost'?fail
ipv is geen woord. 'op' wel. Dus, om verwarring te voorkomen voortaan OP met hoofdlettersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
O, het hele woord had er moeten staan, ipv <-- (in plaats van) anders begrijp je e.e.a. niet? <-- (één en ander
)
Ook deze constructie verdient de nodige uitleg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
O, het hele woord had er moeten staan, ipv <-- (in plaats van) anders begrijp je e.e.a. niet? <-- (één en ander
)
Open geen kuttopics, dan heb je geen verwarring en ga nu nog maar even naar je broertje op televisie kijken. Toedels.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ipv is geen woord. 'op' wel. Dus, om verwarring te voorkomen voortaan OP met hoofdletters
Jamie Oliver is mijn broertje helemaal nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Open geen kuttopics, dan heb je geen verwarring en ga nu nog maar even naar je broertje op televisie kijken. Toedels.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jamie Oliver is mijn broertje helemaal niet
Een afkorting voor 'in plaats van'. Dus: ofwel een afkorting, ofwel drie woorden. Niet 'een woord'.quote:
Zet er dan punten tussen, gekkie. Het leest gek, ipv.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een afkorting voor 'in plaats van'. Dus: ofwel een afkorting, ofwel drie woorden. Niet 'een woord'.
Sorry, zal het zsm doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zet er dan punten tussen, gekkie. Het leest gek, ipv.
FAAL!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef star_gazer het volgende:
Ik zie die hamsterbek nu 3 seconden op P&W en ik ben hem al weer spuugzatWat een figuur
Verdient de aandacht gewoon niet.
Laat mij lekker trollenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
FAAL!
Had dit topic dan ook niet geopend aap. Nu geef je precies wat ie wil: aandacht.
Het is een acteur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Yoewie het volgende:
Is hij nou echt verstandelijk achter of acteert 'ie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arijan_van_Bavelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Yoewie het volgende:
Is hij nou echt verstandelijk achter of acteert 'ie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |