Hallo,
Ik ben al 3 jaar klant bij Compuserve maar op 5 oktober 2009 heb ik besloten over te stappen naar Telfort omdat zij een goede aanbieding hadden (20mb 1e 6 maanden voor 9,95 daarna 24,95 per maand) Nu betaal ik 29,95 voor 8mb dus dat is een stuk beter voor me.
Het contract en zelfs de modem heb ik al thuis liggen, dit contract gaat 28-12-2009 in. Contract is bevestigd door Telfort zelf.
Het enigste wat ik nog moet doen is 30 dagen voor einde contract Compuserve opzeggen. Aangezien dat contract afloopt op 25-12-2009 moet ik dat dus voor 25-11-2009 gedaan hebben, die brief ligt al klaar.
Nu krijg ik vandaag een brief in de bus dat het internet van Compuserve is overgenomen door Telfort en dat we dus collectief per 1 december overgaan naar Telfort voor 29,90 per maand 20mb.
Dit is natuurlijk helemaal niet aantrekkelijk voor me en ik vraag me af of mijn contract nog steeds geldig is.
Er staat ook in de brief "Mocht u niet over willen stappen naar Telfort, dan kunt u dit aan ons laten weten. Dit kunt u doen door voor 20 november 2009 een brief te sturen naar Compuserve Klantservice onder vermelding van uw emailadres. Uw huidige abonnement wordt dan zonder verdere opzegkosten per 1 december 2009 beëindigd."
Kan ik dit laatste ook doen zodat ik een maand eerder van het abonnement af ben en het telfort abonnement een maand eerder in laat gaan?
Hoe nu het beste te handelen?