kan goed een pilot zijn...werd al eerder in dit topic aangegeven dat de AH er mee bezig zou zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef flexster het volgende:
lijkt me niet dat nespresso hier vanaf weet/blij mee is!
ligt eraan welke het is he...kunnen ook de dure cupjes zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef flexster het volgende:
prima, halen jullie m daar voor 7 cent meer per kop. Ik ga wel naar de bijenkorf :p
Volgens mij niet, en ook als dat wel zo is mag ik ervoor naar Arnhem, nog 1,5 uur rijden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef Dj_unkie het volgende:
bij de bijenkorf hebben ze geen pro pads of wel?
Nope. Werd me vrolijk verteld dat ze daar mee gestopt zijn...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Adelante het volgende:
Zat er geen setje probeerpads bij het apparaat?
Appie koopt groot in en krijgt dan waarschijnlijk een deel van de marge die Nespresso eigenlijk zou maken. Ik denk dat Nespresso haar marktpositie wil versterken door extra verkoopkanalen te creeren. Het lijkt me echt sterk dat een "luxemerk" als Nespresso overal verschillende prijzen heeft. De meeste producenten van luxeproducten streven naar één prijs, zodat er geen conflicten over ontstaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef flexster het volgende:
ik denk zeker wel dat je appie er winst over maakt. Er moet toch toegevoegde waarde over worden berekend om het lucratief te maken.
Die vind ik ook heelrijk voor in de ochtend......ik maak er meestal wel wat grotere espresso vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:55 schreef Rewimo het volgende:
De paarse (Arpeggio is dat geloof ik) is mijn favoriet. Ik maak trouwens melkschuim met een kloppertje op batterijen, gaat prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop