Als dat het geval is moet je even nagaan hoeveel je kwijt bent aan netbeheer kosten, verschilt nogal qua hoogte van je capaciteit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Betaal je die 126 alleen aan Oxxio of is dat het bedrag dat je ook aan je netwerkleverancier betaalt?
Woon je alleen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef mcintosh het volgende:
Alleen wat ik wel 'eng' vind is dat er nu onder staat: nieuw voorschotbedrag: 13,43 euro (op basis van nieuw geschat jaarverbruik 2004). Is die 2004 dan Kwh of het jaar 2004
wel als het gemiddelde huishouden 200 euro per maand betaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Woon je alleen?
Ik wel, en betaal 16 euro per maand voor stroom, incl. transportkosten, dan zou 13,43 per maand niet zo heel vreemd zijn, toch?
Het gaat hier over stroomquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
wel als het gemiddelde huishouden 200 euro per maand betaald
13 euro gas en licht per maand is echt absurd weinig. haast onmogelijk zou ik bijna zeggen.
OMG jij bent echt dom, of, zo kom je over iigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:32 schreef ktnxbye het volgende:
ja dat snap ik wel oelewapper. Ik zeg toch GAS EN LICHT
als je 13 euro stroom betaald per maand, zal je gas nog wel minder zijn. Lijkt me vreemd als je je gas en licht van twee verschillende aanbieders krijgt.
En je gas en stroom kunnen gewoon van een andere leverancier komen. Ik zal hem niet dom noemen, eerder onwetend.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:41 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
OMG jij bent echt dom, of, zo kom je over iig![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef Gunner het volgende:
Zo'n rare opmerking is het niet 13 euro voor gas per maand is echt absurd laag. Zelfs als je alleen zou zijn en nooit thuis zou zijn.
Maar iemand affikken op teh interwebs is natuurlijk makkelijker dan goed lezen wat er staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |