quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Kids!
Blijft nog steeds heel erg jammer dat dit nooit een hit is geworden. Soms (lees: meestal altijd) begrijp ik helemaal niets van de muzieksmaak van Nederland...
Ik ben dan wel alleen thuis, maar in het huis hiernaast wonen kleine kinderen die waarschijnlijk al naar bed toe zijn, dus moet ik het een beetje rustig aan doen (wat best jammer is)...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo'n ubber strak stukjeovertime voor de subwoofer
Dat dusquote:
ze hebben wel mooi onze cao eindbod afwezen op aanraden van onsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef borisz het volgende:
Iemand lid van de FNV trouwens? Zo ja direct opzeggen.
maar wat ga je ervoor terug krijgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hebben wel mooi onze cao eindbod afwezen op aanraden van ons
Whihi, cool!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even bij mijn schoonmoeder , 3 grote boodschaptassen lego opgehaald voor de kleine (en voor papa)
Ach, je moet maar zo denken dat je niet vroeg genoeg kan beginnen met het muziekaal opvoeden van de kids. MGTM - Kids is een stap in de spreekwoordelijk juiste richtingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben dan wel alleen thuis, maar in het huis hiernaast wonen kleine kinderen die waarschijnlijk al naar bed toe zijn, dus moet ik het een beetje rustig aan doen (wat best jammer is)...
Maar desondanks gaat 'ie ook hier nog best hard!
Hallo Timo !!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
En proost@ TT
deze hele week vrijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
I`m not gonna teach your boyfriend how to dance!!![]()
![]()
![]()
-edit- hanssie![]()
![]()
morgen vrij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze hele week vrij![]()
![]()
altijd baas boven baas
Kerstmuziekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die in een kerstmuziek-bui is.
12 dagen vrijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze hele week vrij![]()
![]()
altijd baas boven baas
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
12 dagen vrij![]()
Baas boven baas, huh?
Ik denk niet dat het nummer nog goed klinkt door een bakstenen muur heen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken dat je niet vroeg genoeg kan beginnen met het muziekaal opvoeden van de kids. MGTM - Kids is een stap in de spreekwoordelijk juiste richting. Nummer zal wel iets te heftig voor ze zijn
Gast, wij moeten trouwen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kerstmuziek![]()
![]()
![]()
Van mij mogen ze dat hele feest verbieden.Wat een ellende.Verplichte gezelligheid![]()
Ach die 2 dagen per jaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kerstmuziek![]()
![]()
![]()
Van mij mogen ze dat hele feest verbieden.Wat een ellende.Verplichte gezelligheid![]()
Dat vind je dan vast ook van alle andere feestdagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kerstmuziek![]()
![]()
![]()
Neequote:Edwin Evers. Ster van de avond. Wat een held. Maar morgen gewoon naar Giel luisteren, he?
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vind je dan vast ook van alle andere feestdagen.
Dan blijft ws alleen nog maar wat vage bass klanken overquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nummer nog goed klinkt door een bakstenen muur heen.
* Sirolf heeft ondertussen Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke remix) aangezwengeld.
Dump je vriend zou ik zeggen, ik ben nog beschikbaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gast, wij moeten trouwen!![]()
We zijn het verdorie al weer met elkaar eens!
Alweer Madness?? Mijn collega vroeg eerder vandaag al of er iets aan de hand was, want hij hoorde zoveel Madness de laatste tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |