Groot gelijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben vanochtend op twitter bestrafd voor het roepen van GVD
jah mn reactie was ook echt zovan *jamaar ik vraag god om mij te verdommen* dat is toh niet echt schelden...vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de godpolitie op mijn twitter gehad. Ik riep iets van flauwekul tijdens K&vdB en een boze twittert van een gelovige
.
godverdomme is trouwens een niet afgemaakte vloekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah mn reactie was ook echt zovan *jamaar ik vraag god om mij te verdommen* dat is toh niet echt schelden...vind ik
bronquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Jongerius machtigste vrouw? 't moet niet gekker worden..
een robotje... http://twitter.com/nietvloekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar wie zit er achter nietvloeken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een robotje... http://twitter.com/nietvloeken
ik let niet op jaquote:
ik denk Rouvoetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dr moet toch iemand zijn die die robot heeft gemaakt
Zo, maar jij kon er inderdaad wat vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Hihi, ik heb voorheen zooo veel gevloekt, maar een jaar samenwerken met een streng gelovige collega helpt je er wel van af. Niet dat ze dat van me vroeg, maarja, voelde me al snel bezwaard...
En nu merk ik gek genoeg dat ik het irritant vind als andere mensen vloeken
Stenders en het is indd een vreselijk kutnummerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
ROFL @ webcam. Michiel is niet echt blij met dit nummer, dus gaat 'ie maar zitten spelen met de beeldjingles.
Was ook wel duidelijk tijdens Arbeidsvitaminen vanochtend (of was het Stenders Eetvermaak?). Geen enkele positieve reactie per SMS!
Moeten de vrouwen niet pikken, een koe als machtigste vrouw.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Jongerius machtigste vrouw? 't moet niet gekker worden..
Een koe? Een walrus zul je bedoelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeten de vrouwen niet pikken, een koe als machtigste vrouw.
Ja, ik zat in de auto toen ik t hoorde, ik reed nog net niet op mn voorganger, moest zo lachen!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
ROFL @ webcam. Michiel is niet echt blij met dit nummer, dus gaat 'ie maar zitten spelen met de beeldjingles.
Was ook wel duidelijk tijdens Arbeidsvitaminen vanochtend (of was het Stenders Eetvermaak?). Geen enkele positieve reactie per SMS!
Precies! voor de rest eens met Roelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeten de vrouwen niet pikken, een koe als machtigste vrouw.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
deviiswhore, huppeimuts, ruierofdeath, kutkloons, weg.
bij mij ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Carolina Liar komt me vrij bekend voor.
waarom doen we niet na afloop de tag: #thoughtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Wat naatje_1 hierboven zegt!![]()
En toch stond #MARS op Twitter beter dan #ithinkilikeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |