Hej gaaf zeg! helaas gemistquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef Thijs3FM het volgende:
Haha dat was ik net met de kickstart request! Ik klonk denk alleen niet zo goed, komt omdat ik natuurlijk voor het eerst zomaar mijn held aan de telefoon had, zit nog steeds te trillen.
SR gevoelquote:
Had al ergens (volgens mij op de site van RTV Noord) gelezen dat ze de werkzaamheden tijdelijk zullen onderbreken voor het Glazen Huis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SR gevoel![]()
Trouwens weer even door de stad gefietst, maar het is een behoorlijke puinhoop in het centrum. Hoop dat ze wel op tijd klaar zijn..
Ah, grote klasse! Maar het probleem is dat ze boel echt letterlijk open ligt. Naja, het zal uiteindelijk wel goedkomenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had al ergens (volgens mij op de site van RTV Noord) gelezen dat ze de werkzaamheden tijdelijk zullen onderbreken voor het Glazen Huis.
ze beginnen geloof ik volgende week met alles dicht te gooien. zoals ik gehoord hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, grote klasse! Maar het probleem is dat ze boel echt letterlijk open ligt. Naja, het zal uiteindelijk wel goedkomen
Volgende week al?! Zo, dat is snelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:11 schreef themauster het volgende:
[..]
ze beginnen geloof ik volgende week met alles dicht te gooien. zoals ik gehoord heb![]()
En goedemorgen trouwens
ja omdat ze Sinterklaas ook willen ontvangen op de Grote Marktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week al?! Zo, dat is snel. FF de boel mooi opruimen en dan richting SR
![]()
Morguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |