Wat is naar de Joden gaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Seneca het volgende:
Of gaan die koptelefoontjes van Apple altijd binnen de kortste keren naar de Joden?
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zekerquote:
Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zeker
Ik kan zo ondertussen een koptelefoonmuseum beginnen man.
Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Sennheisers, die moet je halen, zijn veel beter.
Grappig, ik was niet bekend met het feit dat er een tak van de psychologie is die zich bezighoudt met de correlatie tussen het soort uitspraken die iemand doet en het volume waarop die persoon zijn mp3 speler zet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef mirved het volgende:
Aan je uitspraken te merken ben je een tokkie die het geluid veel te hard zet. Dus is het niet raar dat ze kapot gaan.
Die zitten wel kut.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Sennheisers, die moet je halen, zijn veel beter.
Ja, ik was net als jij, zo'n kansloos jongetje dat elke maand volkomen hersengespoeld nieuwe Apple-oordopjes ging kopen. Totdat ik eens dacht; "Mja dit kan zo niet langer!" en in een gekke bui ¤50,- aan de Sennheiser CX300-II heb uitgegeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)
Ik heb al een keer zo'n smak geld uitgegeven voor een paar koptelefoons/oorwarmers voor op m'n werk, en dat was het geld dubbel en dwars waard idd. Maar om nu nog eens zo veel geld uit geven voor een paar koptelefoontjes voor tijdens het rennen, mwa... Ik heb deze nog maar net gekocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef M4a1 het volgende:
Je kan beter één keer wat meer geld uitgeven aan een koptelefoontje. Ik weet niet wat voor apple product je hebt, maar ik heb voor ¤70,- van die in-ears gekocht van apple, met een afstandsbediening eraan voor de iphone.
Is een veel te grote smak geld voor een koptelefoon, maar ze zijn wél stevig, hebben een goeie kwaliteit, én sluiten het geluid van buitenaf goed af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |