abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73887387
Of gaan die koptelefoontjes van Apple altijd binnen de kortste keren naar de Joden? Ik heb nog maar net nieuwe gekocht en een van de oortjes begint nu al weer te kraken bij basgeluiden . Voor dat geld zou je op zijn minst wat kwaliteit mogen verwachten!

Verwachte reacties:
- TS koopt spullen bij Apple
- TS betaalt 20+ euro voor een koptelefoontje
- TS snapt niet dat alles sowieso naar de Joden gaat. Weet hij dan niet hoe ons bankenstelsel werkt?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:34:56 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73887412
Ja.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_73887413
cx300-II
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_73887456
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Seneca het volgende:
Of gaan die koptelefoontjes van Apple altijd binnen de kortste keren naar de Joden?
Wat is naar de Joden gaan?
pi_73887476
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
cx300-II
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zeker

Ik kan zo ondertussen een koptelefoonmuseum beginnen man.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_73887503
zou je denken
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:37:37 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73887515
ik hoop dat ts snel joodsdoof is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73887521
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73887538
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zeker

Ik kan zo ondertussen een koptelefoonmuseum beginnen man.
Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:38:37 #10
245691 missU
Same shit, different day?
pi_73887556
ts kan niet met koptelefoons omgaan
WcPot is my bottom bitch!
pi_73887575
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Silv het volgende:

[..]

Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.
Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)
pi_73887583
Wat een Joods gehuil zeg..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73887595
Sennheisers, die moet je halen, zijn veel beter.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_73887604
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit idd.
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_73887656
Logisch ook eigenlijk. Een Duits merk koptelefoons nemen. Dat ik daar niet aan gedacht heb!

Anyway, als er zo veel mensen enthousiast over zijn, dan moest ik ze binnenkort maar eens proberen idd. Zitten ze ook een beetje fijn in je oren etc. (gebruik ze vooral tijdens het hardlopen).
pi_73887694
Koop gewoon fatsoenlijke oordopjes en geen Apple brol.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:43:02 #17
167595 mirved
Infobesitas
pi_73887700
Aan je uitspraken te merken ben je een tokkie die het geluid veel te hard zet. Dus is het niet raar dat ze kapot gaan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_73887747
Ts luistert kutmuziek op volledige sterkte.
pi_73887772
Die bij de iPod zaten waren kut

Die ik bij m'n iPhone kreeg vind ik wel redelijk
Als deze stuk gaan zal ik ze alleen nooit meer kopen, vooral door de te hoge prijs...
pi_73887806
Je kan beter één keer wat meer geld uitgeven aan een koptelefoontje. Ik weet niet wat voor apple product je hebt, maar ik heb voor ¤70,- van die in-ears gekocht van apple, met een afstandsbediening eraan voor de iphone.
Is een veel te grote smak geld voor een koptelefoon, maar ze zijn wél stevig, hebben een goeie kwaliteit, én sluiten het geluid van buitenaf goed af.
pi_73887824
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef mirved het volgende:
Aan je uitspraken te merken ben je een tokkie die het geluid veel te hard zet. Dus is het niet raar dat ze kapot gaan.
Grappig, ik was niet bekend met het feit dat er een tak van de psychologie is die zich bezighoudt met de correlatie tussen het soort uitspraken die iemand doet en het volume waarop die persoon zijn mp3 speler zet.

Maar goed, ik zet het volume vrijwel nooit voluit open tijdens het rennen (slecht voor m'n oren). Bovendien zou ik dan verwachten dat beide oortjes uiteindelijk gaan kraken op de bas (bij die vorige bleef het ook bij dat ene oortje).
pi_73887832
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die zitten wel kut.
pi_73887870
pi_73887871
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)
Ja, ik was net als jij, zo'n kansloos jongetje dat elke maand volkomen hersengespoeld nieuwe Apple-oordopjes ging kopen. Totdat ik eens dacht; "Mja dit kan zo niet langer!" en in een gekke bui ¤50,- aan de Sennheiser CX300-II heb uitgegeven.

Sindsdien is mijn leven drastisch veranderd. M'n oren komen klaar elke keer als ik die dingen erin duw, schreeuwende kutkinderen in de trein zijn slechts een vage, nare herinnering en de vrouwen zijn niet meer van me af te slaan. Serieus TS, kopen die dingen!
pi_73887875
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef M4a1 het volgende:
Je kan beter één keer wat meer geld uitgeven aan een koptelefoontje. Ik weet niet wat voor apple product je hebt, maar ik heb voor ¤70,- van die in-ears gekocht van apple, met een afstandsbediening eraan voor de iphone.
Is een veel te grote smak geld voor een koptelefoon, maar ze zijn wél stevig, hebben een goeie kwaliteit, én sluiten het geluid van buitenaf goed af.
Ik heb al een keer zo'n smak geld uitgegeven voor een paar koptelefoons/oorwarmers voor op m'n werk, en dat was het geld dubbel en dwars waard idd. Maar om nu nog eens zo veel geld uit geven voor een paar koptelefoontjes voor tijdens het rennen, mwa... Ik heb deze nog maar net gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')