Wat is naar de Joden gaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef Seneca het volgende:
Of gaan die koptelefoontjes van Apple altijd binnen de kortste keren naar de Joden?
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zekerquote:
Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zeker
Ik kan zo ondertussen een koptelefoonmuseum beginnen man.
Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Dingen zijn ondertussen iets van 30 euro als t goed is. Zijn echt goede oordoppen.
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Sennheisers, die moet je halen, zijn veel beter.
Grappig, ik was niet bekend met het feit dat er een tak van de psychologie is die zich bezighoudt met de correlatie tussen het soort uitspraken die iemand doet en het volume waarop die persoon zijn mp3 speler zet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef mirved het volgende:
Aan je uitspraken te merken ben je een tokkie die het geluid veel te hard zet. Dus is het niet raar dat ze kapot gaan.
Die zitten wel kut.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Sennheisers, die moet je halen, zijn veel beter.
Ja, ik was net als jij, zo'n kansloos jongetje dat elke maand volkomen hersengespoeld nieuwe Apple-oordopjes ging kopen. Totdat ik eens dacht; "Mja dit kan zo niet langer!" en in een gekke bui ¤50,- aan de Sennheiser CX300-II heb uitgegeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Verder niemand die ooit problemen heeft gehad met die dingen (maar wel met gewone apple oordoppen?)
Ik heb al een keer zo'n smak geld uitgegeven voor een paar koptelefoons/oorwarmers voor op m'n werk, en dat was het geld dubbel en dwars waard idd. Maar om nu nog eens zo veel geld uit geven voor een paar koptelefoontjes voor tijdens het rennen, mwa... Ik heb deze nog maar net gekocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef M4a1 het volgende:
Je kan beter één keer wat meer geld uitgeven aan een koptelefoontje. Ik weet niet wat voor apple product je hebt, maar ik heb voor ¤70,- van die in-ears gekocht van apple, met een afstandsbediening eraan voor de iphone.
Is een veel te grote smak geld voor een koptelefoon, maar ze zijn wél stevig, hebben een goeie kwaliteit, én sluiten het geluid van buitenaf goed af.
Ghe, het eerste wat ik dacht bij dat plaatje was: oh, kijk, er zit zelfs een pil van Drion bij voor als deze OOK stukgaan en het je allemaal te veel wordt...quote:
zit er geen garantie op een apple ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zo'n smak geld uitgegeven voor een paar koptelefoons/oorwarmers voor op m'n werk, en dat was het geld dubbel en dwars waard idd. Maar om nu nog eens zo veel geld uit geven voor een paar koptelefoontjes voor tijdens het rennen, mwa... Ik heb deze nog maar net gekocht.
Goed, ik ben om. Zodra mn budget het toelaat ga ik om een paar Sennheisers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja, ik was net als jij, zo'n kansloos jongetje dat elke maand volkomen hersengespoeld nieuwe Apple-oordopjes ging kopen. Totdat ik eens dacht; "Mja dit kan zo niet langer!" en in een gekke bui ¤50,- aan de Sennheiser CX300-II heb uitgegeven.
Sindsdien is mijn leven drastisch veranderd. M'n oren komen klaar elke keer als ik die dingen erin duw, schreeuwende kutkinderen in de trein zijn slechts een vage, nare herinnering en de vrouwen zijn niet meer van me af te slaan. Serieus TS, kopen die dingen!
Ik weet niet welke je nu hebt, maar ik had eerder van die in-ears die niet zo'n ronde plug aan het eind hadden, maar één uitstulping waardoor de bass apart kwam; en die zijn redelijk gevoelig voor water (zweet); kwam er wat water in dan was je bass naar de klote.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zo'n smak geld uitgegeven voor een paar koptelefoons/oorwarmers voor op m'n werk, en dat was het geld dubbel en dwars waard idd. Maar om nu nog eens zo veel geld uit geven voor een paar koptelefoontjes voor tijdens het rennen, mwa... Ik heb deze nog maar net gekocht.
Kost 40 euro bij de Mediamarkt en dan heb je 1 jaar garantie van Mediamarkt en 2 jaar van Sennheiser zelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan WEER vijftig euro lappen om er vervolgens achter te komen dat die van mij TOCH weer een defect bevatten zeker
Ik kan zo ondertussen een koptelefoonmuseum beginnen man.
Sennheiser is gewoon altijd een top-kwaliteitsmerk voor audiospullenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Goed, ik ben om. Zodra mn budget het toelaat ga ik om een paar Sennheisers.
Dat een klaagbaak topic als dit nog een nuttige tip zou opleveren was wel het laatste wat ik had verwacht...
Degene die ik nu heb hebben dezelfde vorm als die standaard bij je iPhone zitten, alleen dan met een volumeregelaar erbij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:50 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je nu hebt, maar ik had eerder van die in-ears die niet zo'n ronde plug aan het eind hadden, maar één uitstulping waardoor de bass apart kwam; en die zijn redelijk gevoelig voor water (zweet); kwam er wat water in dan was je bass naar de klote.
deze dus:
[ afbeelding ]
Nee, maar waar wikkel je ze dan om? Je kan ze wel in je jaszak doen, maar dan raken ze in de knoop, en dat kan er ook niet goed voor zijn imho.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:56 schreef Pien85 het volgende:
Bij mij gingen ze ook altijd stuk, de winkel-meneer zei dat ik het kabeltje niet meer om m'n iPod heen mocht wikkelen... Nooit meer kapotte oordopjes gehad, heb deze nu al 3 jaar
het is friet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Silven het volgende:
Waarom koop je veel te dure designer prut terwijl je voor hetzelfde geld veel betere kwaliteits apparatuur kan halen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Degene die ik nu heb hebben dezelfde vorm als die standaard bij je iPhone zitten, alleen dan met een volumeregelaar erbij.
Mja ik was ook eerst aant twijfelen, maar ik heb de iphone 3GS, en ik moet bekennen dat ondanks ik het eerst belachelijk vond, dat ik de spraakherkenningsfunctie _VEEL_ gebruik bij het rennen: de 3GS weet best feilloos commando's te interpreteren zoals: "speel albums van Muse", of "speel album 'best of dire straits". Daarnaast kan je met die 3 knopjes alles: volume aanpassen, play/pause, next/previous song... Daarom wilde ik perse een headset van apple.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Silven het volgende:
Waarom koop je veel te dure designer prut terwijl je voor hetzelfde geld veel betere kwaliteits apparatuur kan halen?
moet ik je nu je eigen grap gaan uitleggenquote:
Voor een iPhone geldt dat ja (maar die is van de zaak), maar aan een koptelefoon is weinig 'design' imho. Had me bovendien laten vertellen dat die koptelefoons van Apple van goede kwaliteit waren. Van Sennheiser had ik zelfs nog nooit gehoord. Hoe naief een mens kan zijn hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Silven het volgende:
Sennheiser is dan ook het meest bekend in de gaming scene, waar bij competitieve matches een goeie headset echt een must is, dus het zou best kunnen dat je er niet van gehoord had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Voor een iPhone geldt dat ja (maar die is van de zaak), maar aan een koptelefoon is weinig 'design' imho. Had me bovendien laten vertellen dat die koptelefoons van Apple van goede kwaliteit waren. Van Sennheiser had ik zelfs nog nooit gehoord. Hoe naief een mens kan zijn he
en dan toch meteen weten dat het duits is... knapquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Seneca het volgende:
Van Sennheiser had ik zelfs nog nooit gehoord.
Ik vind die oordopjes anders ook een heel hoog ik-wil-ook-die-witte-oordopjes-waar-iedereen-mee-loopt-gehalte hebben. En de functies die je iPhone heeft vind je ook op genoeg andere smartphones. Gewoon wat langer rondkijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Voor een iPhone geldt dat ja (maar die is van de zaak), maar aan een koptelefoon is weinig 'design' imho. Had me bovendien laten vertellen dat die koptelefoons van Apple van goede kwaliteit waren. Van Sennheiser had ik zelfs nog nooit gehoord. Hoe naief een mens kan zijn he
Hier moest ik om lachen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Sennheiser is dan ook het meest bekend in de gaming scene, waar bij competitieve matches een goeie headset echt een must is, dus het zou best kunnen dat je er niet van gehoord had.
Om m'n hand, en dan zo in m'n zak. In de knoop zitten is het probleem niet, als je maar niet gaat trekken om ze uit de knoop te krijgen, als je t kabeltje dubbel vouwt dan krijg je kabelbreukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, maar waar wikkel je ze dan om? Je kan ze wel in je jaszak doen, maar dan raken ze in de knoop, en dat kan er ook niet goed voor zijn imho.
Opgezocht op Wikipediaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan toch meteen weten dat het duits is... knap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |