Dat wordt toegevoegd met de volgende firmware updatequote:
Alweer die updatesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wordt toegevoegd met de volgende firmware update
dat word een hele harde firmware upgrade danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wordt toegevoegd met de volgende firmware update
Vrouwen & gamenquote:
Big bang mini is veel leukerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vrouwen & gamen
dat is alleen maar mario en die stomme wii
Mini gang bang?quote:
Het was eerst zelfs als compleet multmediaformaat bedoeld. Er kwamen films en muziek op UMD uit. Maar dat faalde al snel, nu zijn het enkel nog spellen die worden uitgegeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
Dat UMD is niet echt aangeslagen heb ik het idee.
Ds & Vrouwen & gamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vrouwen & gamen
dat is alleen maar mario en die stomme wii
Geen wonder, wie gaat al zijn films nou kopen om op zo een klein schermpje te bekijken, als je ze ook kan rippen van je dvd op je pc, omzetten en op een geheugenkaart kan zetten <3quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was eerst zelfs als compleet multmediaformaat bedoeld. Er kwamen films en muziek op UMD uit. Maar dat faalde al snel, nu zijn het enkel nog spellen die worden uitgegeven.
Ik had ook een PSP (het eerste model), maar ik vond filmpjes kijken vanaf memorystick nog best veel gedoe. De PSP kon toen enkel een zeer specifiek formaat aan, geen idee of dat nog verbeterd is later.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:46 schreef Jussle het volgende:
[..]
Geen wonder, wie gaat al zijn films nou kopen om op zo een klein schermpje te bekijken, als je ze ook kan rippen van je dvd op je pc, omzetten en op een geheugenkaart kan zetten <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |