Wat een rare zin in deze contextquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef Runfun het volgende:
AMSTERDAM – Nederlandse mannen bereiken door de bank genomen binnen 6,5 minuut een orgasme, gemeten vanaf het moment dat daadwerkelijke coïtus plaatsvindt. Zij presteren hiermee gemiddeld.
Dan moet je wel wat drugs tot je nemen hoor, anders is het niet te doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Goed, dit wordt weer zo'n topic waar alle FOK! mannen komen vertellen dat ze wel 3,5 uur aaneengesloten liggen te pompen..
Überhaupt al vreemd dat je nog komt als je door een bank genaaid wordtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat een rare zin in deze context
DSB heeft/had er anders wel heel wat genomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef 3keernix het volgende:
ik laat me no waaiiii nemen door een bank!
Eeeeeeeeeen daar is numero 1.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Pfff, wat is dit, 6 minuten? Ja als je ff vlug vlug wilt maybe
En met een rubber moet je het toch helemaal langer uit kunnen houden?
DSB-klanten waarschijnlijk.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:17 schreef AlligatorNL het volgende:
Pfff, wat is dit, 6 minuten? Ja als je ff vlug vlug wilt maybe
En met een rubber moet je het toch helemaal langer uit kunnen houden?
Ik beweer niet dat ik 3,5 uur vol kan houdenquote:
Dus jij doet er maar zo kort over? Ik doe er ook wel een stuk langer over, echt geen uren of zo hoor (quote:
ouwe boomknuffelaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
OK. De eerste keer kan ik me voorstellen.
Maar de 2e keer kan ik het dus 6,5 uur volhouden
Duh, klanten wachten niet graag te lang op hun knoflooksaus bij de plaatselijke shoarmaboer.quote:Turken hebben de meeste haast: gemiddeld breien zij er binnen 4,4 minuten een einde aan.
Last van je ogen? Klacht is dat het naar mijn mening wel eens te kort kan zijn volgens dit onderzoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
En je klacht is?
Jij klaagt dus over je eigen prestatie?
TS is man
Ok. Je klaagt dus over het onderzoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef Runfun het volgende:
[..]
Last van je ogen? Klacht is dat het naar mijn mening wel eens te kort kan zijn volgens dit onderzoek.
Als ik ondertussen een boek lees dan lukt dat wel, maar anders ben ik het snel zat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Maar als je goed afwisselt met standjes wanneer je tegen het hoogtepunt aankomt, moet je een uur kunnen redden
Op zo'n lelijk Engels wijf zou ik het ook langer doen dan op een Turkse schone.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Engelsen zijn er heel trots op, maar in het zelfde persbericht stond ook dat als je bezopen bent het moeilijker is een orgasme te krijgen, iets wat de engelsen even gemiste hebben.
Andere vriendin nemen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als ik ondertussen een boek lees dan lukt dat wel, maar anders ben ik het snel zat.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
OK. De eerste keer kan ik me voorstellen.
Maar de 2e keer kan ik het dus 6,5 uur volhouden
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Goed, dit wordt weer zo'n topic waar alle FOK! mannen komen vertellen dat ze wel 3,5 uur aaneengesloten liggen te pompen..
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Dat was ook mij eerste gedachte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Engelsen zijn er heel trots op, maar in het zelfde persbericht stond ook dat als je bezopen bent het moeilijker is een orgasme te krijgen, iets wat de engelsen even gemiste hebben.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook gewoon zo'n held zijn dat je het 7x achter elkaar doet
Ja, en dat dan binnen de minuut.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook gewoon zo'n held zijn dat je het 7x achter elkaar doet
Laten pijpen als je baas bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:37 schreef Dibble het volgende:
daarom moet jeje ook altijd even flink aftrekken voordat je aan sex begint
Seriouslyquote:
...zie eerste paginaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben die Turken zo veel haast?
Leuk joh, als man het orgasme van andere mannen onderzoeken woohoooquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef Runfun het volgende:
AMSTERDAM – Nederlandse mannen bereiken door de bank genomen binnen 6,5 minuut een orgasme, gemeten vanaf het moment dat daadwerkelijke coïtus plaatsvindt. Zij presteren hiermee gemiddeld.
© NU.nl/Vrouwonline
Dat is gebleken uit een studie van professor en neuropsychiater Marcel Waldìnger, verbonden de Universiteit van Utrecht. Waldinger onderzocht hiervoor het klaarkomgedrag van mannen uit vijf verschillende landen.
Daar zitten we nog op, Hannie!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |