SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik raad het dus sterk af mensen!quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:45 schreef Armageddon het volgende:
Mediamarkt en service gaan niet samen klootviool.
Gisteren ook gebeld, ook niemand die opnamquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef Dennis101 het volgende:
Want ja, bij BCC gaat het uiteraard wel altijd goed...
Maar goed, die mensen zijn ook gewoon bezig, bel gewoon nog een keer.
Ik denk dat de BCC niet veel beter is. It's ook niet (daar heb ik een bijbaantje gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef Nass het volgende:
Ruim 2 weken geleden een tv gekocht, maar omdat hij uit vooraad was hebben we hem maar besteld.
We hebben sindsdien niets meer gehoord, dus ik vandaag even bellen, en wat nou, NIEMAND NEEMT OP!!!!
DIe fucking telefoon blijft maar overgaan, stelletje hoeren dat ze er zijn, volgende keer BCC![]()
Welke vestiging moet je hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef Nass het volgende:
[..]
Gisteren ook gebeld, ook niemand die opnam
Daar kan ik je helaas niet aan helpen.quote:
Even kijken of ik de nummer kan vinden, dankje!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Wat je kan doen als je ze echt aan de lijn wil krijgen is naar het hoofdkantoor bellen, uit je stekker gaan dat je niet geholpen wordt. Als je dan een beetje persoon aan de andere kant van de lijn heeft bellen ze even intern naar MM Deventer en word je teruggebeld.
Mensen hebben het inderdaad aan zichzelf te danken, de massa wil goedkope producten en dat gaat dan inderdaad ten koste van de service. Als we allemaal zo tegen de MM waren geweest hadden we dat ons een jaar of 10 moeten bedenken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik werkte bij een kwaliteitszaak, als daar je tv naar de tering was kreeg je na drie weken nog een nieuwe. Anders naar de eigen TD en was je hem een paar dagen kwijt. Ging dat ook niet dan ging ie pas naar de leverancier.
Maar goed, deze zaak bestaat niet meer omdat al die lutsers voor een dubbeltje op de eerste rang wilde zitten bij de Mediamarkt.
Ja dozen schuiven. Meer doen ze niet. Verkopers hebben 0,0 verstand van zaken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar aangezien de MM de grootste elektronicazaak in Nederland is geworden en ze alle grote concurrentie hebben weggewerkt zullen ze toch wel iets goed doen.
Of je nou voor of tegen MM bent: ze zijn marketingtechnisch goed bezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mensen hebben het inderdaad aan zichzelf te danken, de massa wil goedkope producten en dat gaat dan inderdaad ten koste van de service. Als we allemaal zo tegen de MM waren geweest hadden we dat ons een jaar of 10 moeten bedenken.
Maar aangezien de MM de grootste elektronicazaak in Nederland is geworden en ze alle grote concurrentie hebben weggewerkt zullen ze toch wel iets goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |