PJFO (Please just fuck off)quote:
Nou het probleem isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Joene het volgende:
of je past gewoon de SHARENAME aan en niet de daadwerkelijke printernaam.
Nee niet om het mailadresquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef Joene het volgende:
Dus het gaat om het mailadres wat in de printer is opgegeven waar het vandaan komt ?
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:40 schreef mijsje het volgende:
om de naam die via de mail bij die persoon terecht komt... terwijl die persoon die naam liever niet wil zien? heb ik dat een beetje goed begrepen?
De documenten krijgen ook een nummer. Datum en dan een nummer van die dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef Joene het volgende:
Ja maar de naam van de printer is toch compleet van ondergeschikt belang als het document niet genoemd wordt , hoezo display je eigenlijk de naam van de printer op het moment dat iemand de scan krijgt ?
Wij hebben op alle apparaten ingesteld dat je alleen ziet van (scanner1 tot 10) zegmaar en de documenten krijgen een uniek nr naar aanleiding van het documentatie archief.
Tell me about itquote:
Weet ik. Maar geen zin. Alsof het nut heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef Joene het volgende:
Shares aanpassen is ansich niet veel werk natuurlijk
Een onvolwassen puper!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |