Das waar!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
Hallo , je maakt toch gewoon een fakeadres aan ? je hoeft toch niet te replyen naar een scanner ?
Gelukkig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg. Dan zou ik me ook beroerd voelen als mijn poezenmeisje ziek zou zijn![]()
Enting.Dus ik zit vrijdag onder de krassen
Ik heb hem gemaild dat het gezeik isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
ja dan doe je het gewoon niet heik ben altijd liever van het gezeik af van dat soort pietlutten.
Ja vind ik ookquote:
Dan krijg ik antwoorden als kan wel zijn maar pas het toch maar aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaild dat het gezeik is
zal ik ook krijgen. Maar dan "vergeet" ik het gewoon waarop zij het ook vergetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan krijg ik antwoorden als kan wel zijn maar pas het toch maar aan.
NEXT!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus.
Ik had misschien zo een baan, die knakker had een aanbod gedaan. Ik vond het loon een beetje te laag, dus had iets meer gevraagd.
Krijg ik een mailtje terug (vol spelfouten) op hoge poten, dat het wat hem betreft dan niet meer hoeft.
Wat moet ik daar nou weer mee?
Dan doe je gewoon DAN NIET en een cctje naar het UWV !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus.
Ik had misschien zo een baan, die knakker had een aanbod gedaan. Ik vond het loon een beetje te laag, dus had iets meer gevraagd.
Krijg ik een mailtje terug (vol spelfouten) op hoge poten, dat het wat hem betreft dan niet meer hoeft.
Daarmee verder gaan lijkt me dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehehe.
Mja, heb nog soortement een optie op een andere baan.
Terugmailen dat die de blafkanker kan krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus.
Was wel lager, maar wel met leaseauto. Dus zou ik, afhankelijk van bijtelling, wel weer redelijk op zelfde bruto uitkomen. Maar netto dus minder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
Een van meerdere is tegenwoordig vrij normaal
maar een laag salaris accepteren is kut als je evt weer werkeloos zou worden.
uwv telt het niet mee als bruto inkomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was wel lager, maar wel met leaseauto. Dus zou ik, afhankelijk van bijtelling, wel weer redelijk op zelfde bruto uitkomen. Maar netto dus minder.
Ik weet niet of het UWV daar ook naar kijkt. De Belastingdienst in ieder geval wel.
Wat een leukies!quote:
Ze hangen wel goed over de railing !quote:
Heb je straks zo'n ballon geluid als je dr langs wrijft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Joene het volgende:
Als ze voelen als echterds geen probleem !
Geinig toch !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je straks zo'n ballon geluid als je dr langs wrijft.
*IE IE IE IE*
Jij nerd jij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lapped is volgens mij licht opgeschuurd zodat de koelpasta een beter (gladder) aanhechtingsoppervlak heeft.
Dat heb ik inmiddels ook begrepen via wiki / google . Maar ik wist het dus gewoon niet !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lapped is volgens mij licht opgeschuurd zodat de koelpasta een beter (gladder) aanhechtingsoppervlak heeft.
Wist jij het J?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |