Ping!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat Tally pingt op knopje.
Verbaast mij ook enigszins, ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef Joene het volgende:
vrij lang doch
of zijn het KNOPPEN !?quote:
Mijn belletje was stuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verbaast mij ook enigszins, ja.
Dat zijn jopen. Maar dr op zitten knopjesquote:
Tvp.quote:
quote:
Goed. Ja. Ze springt en spartelt maar er zit beweging inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef mijsje het volgende:
hoe gaat het met je dochter? eet ze goed? kan ze al wat beter lopen in dat wandeldingetje?
Zelfs van het uwv krijg je nog meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Foxy-lady het volgende:
9,70 bruto daar kom je toch je nest niet voor uit?!
Het is wel naar rato van wat je oude bruto loon was natuurlijkquote:
Dan houden we dat maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik hoefde niet lang te rekenen om er achter te komen dat ik van het UWV meer krijg
Waarom zeik je dan in je nest ?quote:
Fuck.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. leuk is anders
vriendin van de motorclub is zondag overleden. Acute leukemie. Dinsdag diagnose, zondag overleden![]()
Maar ze had wat laatste wensen, dus daar helpen we graag bij. Een kikkertaartenbuffet, een frikadellenmeet na de crematie (Motor-Forum had zogenaamde MFFM's: Motor-Forum Frikadellen-meets, die zij vaak organiseerde. De rouwkaart was er een met zwartwitte confetti erin![]()
wat een zooi.
45 jaar, 2 jonge kinderen
i know , mijn Virtualisatie Hosts bevatten alle 3 , 64GB per stukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben net 128GB geheugen binnengekregen.. Ligt hier op m'n buro. Zou ik een leuke vakantie van kunnen houden zeg maar.
Dan heb je zeker geen hp servers ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Armageddon het volgende:
amateurs. Die van mij hebben een terra per stuk.
dit dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef Jarno het volgende:
Sorry ik heb alleen PC2-DDR5300 in kitjes van 8GB liggen.
Die HP shizzle van je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:42 schreef Joene het volgende:
Welk product ?
Volgende week hoor je het van me!quote:
Ken je nog lopen ?quote:
JK!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
T!.
Om de hoek bij de Vogelrok zit een goed restaurant.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Tally het volgende:
Honger! Ik heb honger.
Als die kutten uit de Vogelrok zijn ga ik op zoek naar eten
Maar heb je ervan genoten ?quote:
Het lijkt er op JKquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn die Fl00rtje D. topics nou verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |