Ik vind het ook opmerkelijk dat hij lang van te voren op zich wel in de goede richting weet te voorspellen. Ik denk dat je de doemverhalen niet al te serieus moet nemen, maar de richting is op zich redelijk kloppend. Het zijn ook gedurfde uitspraken van Corbyn, want als er iets veranderlijk is, dan is dat het weer. Ik kunt wel ergens 80% kans op hebben, maar als de 20% uitkomt dan sta je mooi voor schut met stellige uitspraken dat er een superstorm komt.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Desertstorm het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik fan ben van Piers Corbijn maar het blijft opmerkelijk dat hij nu alweer gelijk krijgt. Hij begon in oktober te roepen dat er tussen 17-19/20 november een storm kwam. En wat hebben we vandaag? juist,, een zuidwesterstorm. Overigens heeft hij nooit gezegd dat er een "superstorm" aankwam, die woorden zijn door de media gebruikt. Als je op zijn site kijkt heeft hij het over storm en een kans op overstromingsgevaar.
Nee, Corbyn had het over noorderwind, kou en sneeuw. Dat is volledig mis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk dat hij lang van te voren op zich wel in de goede richting weet te voorspellen. Ik denk dat je de doemverhalen niet al te serieus moet nemen, maar de richting is op zich redelijk kloppend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |