Dat sowieso niet, ik woon in het groene gebied en 200 meter van mijn huis ligt het al een meter of 6 lager.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nee hoor, ik verwacht ook geen natte voeten.
Hmm, ik woon op de 4e verdieping maar wel in een gebied dat -0.5 NAP is....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik woon in het groene gebied en 200 meter van mijn huis ligt het al een meter of 6 lager.![]()
Daarbij woon ik op de eerste verdieping.
Tof, dat lijkt me wel wat. Normaal moet ik er twee uur voor rijden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik woon op de 4e verdieping maar wel in een gebied dat -0.5 NAP is....![]()
Buiten dat, soms kun je er wel van uit gaan dat resultaten behaald in het verleden garantie geven voor de toekomst. Elke keer met springtij een catastrofale storm voorspellen met mogelijke gevolgen voor overstromingsgevoelige gebieden is geen kunst, er komt vast wel ooit een keer een overstroming in 1 van de gebieden die hij noemt. Hopelijk houden onze dijken het.
Zo niet, heb jij een huisje aan zee!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tof, dat lijkt me wel wat. Normaal moet ik er twee uur voor rijden.
Storm alleen voor de west/nw/n kustquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Gia het volgende:
Hoe laat komt die storm? Hier staat een zacht briesje, nu.
Ow, misschien mooie tv vanavond dus? Zal ik alvast popcorn in huis halen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Storm alleen voor de west/nw/n kust
Werkelijk waar de meest domme opmerking die ik dit jaar op FOK! heb gehoord...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, datzelfde kaartje vind je ook op de site voor NAP-hoogtes.
Van mij mag die storm komen, ruimt lekker op. Hebben we meteen meer geld per burger. Weg crisis!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |