quote:*RIL*
Op maandag 29 april 2002 19:25 schreef tokoboy het volgende:[..]
STAKKER
en nog zo'n relmongool ook......kom maar niet in Amsterdam morgen want dan sta je aan het eind van de dag niet meer op je benen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(klink ik gevaarlijk jongens?
)
quote:vooral die feyemoorders.....bah!!
Op maandag 29 april 2002 19:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
fanatiek of niet, je doet zoiets niet. Mja geeft gelijk het niveau aan van die mensen....
ik doel op alle supporters die zich zo gedragen
quote:
Op maandag 29 april 2002 19:31 schreef Armageddon het volgende:[..]
*RIL*
The big bad tokoboy is coming 2 get ya mother**ckers....hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahaha
(sorry wicked and wild.....tokoboy is loesoeeeeee)
quote:
Op maandag 29 april 2002 19:49 schreef _Fulton_ het volgende:
Normale discussie is hier niet mogelijk blijkt weer
Tokoboy flikker es op met je onzin
Ik weet het ik ben geliefd
Bij de vrouwen althans....
quote:Nee, je klinkt als een irritante domme eikel die in dit topics niks toe te voegen en dus ook te zoeken heeft.
Op maandag 29 april 2002 19:25 schreef tokoboy het volgende:(klink ik gevaarlijk jongens?
)
Dat van die pupillen heb ik niet meegekregen, de vak keuze is natuurlijk uiterst dom (geen idee wie zoiets regelt) en het gebeurde gewoon triest.
Als Heerenveen supporter zou ik me hoed trouwens opvreten als ik de positie op de ranglijst bekijk en het openhuis van de verdediging dat elke keer precies samenvalt met een wedstrijd tegen een directe concurrent. Zoals Heerenveen de hele wedstrijd benaderde, maar vooral na de 1-2 speelde, was zo vreselijk armoedig, dat de 3-2 uiteindelijk nog mild was.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 02-05-2002 00:05]
-k00pa
quote:
Jon Dahl Tomasson naar AC Milan
MILAAN, 1 mei 2002 15:40 - Vandaag meldden de Italiaanse en Deense kranten dat Jon Dahl Tomasson op korte termijn een 4 jarige overeenkomst bij AC Milan zal tekenen. In deze periode gaat Tomasson 10,75 miljoen euro verdienen. Bij de Italiaanse club spelen reeds twee Deense internationals, Thomas Helveg en Martin Laursen. De verwachting is dat Tomasson volgende week naar Milan gaat voor een medische keuring.
bron www.voetbalonline.nl
quote:HAHAHAHAHA, JIJ BENT ECHT ORGINEEL EN GRAPPIG MAN!
Op dinsdag 30 april 2002 11:21 schreef k00pa het volgende:
Edit: onsympathieke opmerking, niet meer doen.-k00pa
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 02-05-2002 00:06]
wh000000000000h000000000000000000: dat is 1!!!!
nu die vieze kletzman nog opkutten en dan is de eredivisie verlost van de 2 meest verschrikkelijke jankspelers!
mijn voorspelling: 2 jaar bankzitten omdat ie niet goed genoeg is, dan jankend terug naar nederland waar niemand hem wil hebben, speelt nog 2 jaar bij Sparta, 1 jaar bij Vitesse en eindigd bij De Graafschap, veel suc6 John
quote:En nu heel @j@ks nog...
Op woensdag 01 mei 2002 16:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Jon Dahl Tomasson naar AC Milan
MILAAN, 1 mei 2002 15:40 - Vandaag meldden de Italiaanse en Deense kranten dat Jon Dahl Tomasson op korte termijn een 4 jarige overeenkomst bij AC Milan zal tekenen. In deze periode gaat Tomasson 10,75 miljoen euro verdienen. Bij de Italiaanse club spelen reeds twee Deense internationals, Thomas Helveg en Martin Laursen. De verwachting is dat Tomasson volgende week naar Milan gaat voor een medische keuring.wh000000000000h000000000000000000: dat is 1!!!!
nu die vieze kletzman nog opkutten en dan is de eredivisie verlost van de 2 meest verschrikkelijke jankspelers!
quote:dat zijn toch echt de gebroeders Machlas/Mido en Zlatan
Op woensdag 01 mei 2002 16:34 schreef Doopy-X- het volgende:nu die vieze kletzman nog opkutten en dan is de eredivisie verlost van de 3 meest verschrikkelijke jankspelers!
quote:lul niet man....wanneer zie jij machlas/mido vuile overtredingen maken en gaan janken bij de scheids???
Op woensdag 01 mei 2002 16:40 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat zijn toch echt de gebroeders Machlas/Mido en Zlatan
sla dan mag aan het gas!
quote:We hadden het hier toch over jankspelers en als er iemand kan janken dan is het wel MACHLAS,vooral om penalties.
Op woensdag 01 mei 2002 16:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
lul niet man....wanneer zie jij machlas/mido vuile overtredingen maken en gaan janken bij de scheids???
sla dan mag aan het gas!
quote:HAHAHA
Op woensdag 01 mei 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
En Mido is irritant want die scoort de laatste tijd teveel en staat met zijn lelijke hoofd te vaak op de covers van de sportbladen.
Thomas Buffel staat al te trappelen om JDT z'n plaats in te nemen!
Ben benieuwd wanneer en voor hoeveel geld Emmo vertrekt naar Leeds deze zomer!?
quote:Met zijn ferrari! Maar teveel scoren bestaat niet, er kan altijd meer bij vooral tegen paupers uit flutjeknor of eindhoven
We hadden het hier toch over jankspelers en als er iemand kan janken dan is het wel MACHLAS,vooral om penalties.
En Mido is irritant want die scoort de laatste tijd teveel en staat met zijn lelijke hoofd te vaak op de covers van de sportbladen.
quote:Als ik in het verleden van AC Milan kijk zie ik toch ook een Ajaxachtig verleden
Op woensdag 01 mei 2002 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Jon Dahl naar AC Milan, dat zie ik liever dan naar Barca (de spaanse joden)
Anywee leuk voor Tomasson minder voor Feyenoord al zal ik hem niet missen en kan t ook een nadeel zijn als er een spits voor terugkomt die nogmeer scoort
Oh enne koopa dit topic is niet van Feyenoorders maar gaat erover!
quote:jaloers
We hadden het hier toch over jankspelers en als er iemand kan janken dan is het wel MACHLAS,vooral om penalties.
Ajax kampioen!
quote:nee hoor WIJ hebben lekker De Gier
Op woensdag 01 mei 2002 17:40 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |