quote:Vreemd is dat idd..
Op zaterdag 27 april 2002 00:20 schreef CAZZO het volgende:Als die Friezen de provincie verlaten dan nemen hun voetbalkwaliteiten ook meteen met 50% af,wordt dus zeker geen overwinning voor Heerenveen.
quote:Die friezen op 50% kunnen Feijenoord in zijn huidige vorm ook nog wel oprollen.
Op zaterdag 27 april 2002 00:20 schreef CAZZO het volgende:
Als die Friezen de provincie verlaten dan nemen hun voetbalkwaliteiten ook meteen met 50% af,wordt dus zeker geen overwinning voor Heerenveen.
quote:Helemaal mee eens. Ik was ook met stomheid geslagen toen van Persie een vrij trap nam en deze ook goed nam. Ik geloof dat dat was tegen RKC maar weet dat niet meer zeker. Ik vernam later dat van Persie hiervoor enorm op zn flikker had gekregen. Why? Dat was toch een briljante actie van die gast. Ik weet van van Persie dat hij in de jeugd ook altijd de vrije trappen nam en dat ook heel best deed. Maar ja Van Hooijdonk is blijkbaar heilig verklaart door van Marwijk. En dat is deels ook terecht maar van Hooijdonk speelt waarschijnlijk nog 1 seizoen voor Feyenoord en dan is het toch heel mooi dat een Van Persie ook zulke kwaliteiten aan het ontwikkelen is. Maar ja het zal wel aan mij liggen.
Ook het aanpassen van het voetbal op van Hooijdonk is een foute beslissing geworden naar mijn mening. De creatieve voetballer zoals Leonardo, Kalou, van Persie kunnen niet meer met een actie een beslissende goal of voorzet geven. Alles is gericht op van Hooijdonk of het krijgen van een vrije trap.
* Speed1971 hoop dan ook dat Van Persie 8 mei uit een vrije trap de winnende goal maakt
quote:Prachtig stuk van een teleurgestelde fan. Jij durft tenminste nog toe te geven dat het allemaal niet rozegeur en maneschijn is itt vele andere feyenoord supporters hier.
Op zaterdag 27 april 2002 00:54 schreef Cart_man het volgende:
Nee, nee...mijn aversie tegen van Marwijk is al sinds vorig jaar. Hieronder ff de uitleg!!Nationaal is twee jaar Van Marwijk één groot fiasco. Hij heeft de beste selectie van de afgelopen vijftien jaar onder zijn hoede, twee jaar lang. Terwijl de concurrentie op hetzelfde moment enorme problemen heeft. @j@x heeft in deze periode het zwakste elftal van het afgelopen decennium, en zat bovendien anderhalf jaar lang met die randdebiel van een Adriaanse als coach. p$v begon beide jaren dramatisch, en had dit jaar ook nog te maken met openlijke muiterij tegen de coach. En Feyenoord wint helemaal niks. Ik heb Beenhakker en Van Hanegem kampioen zien worden met kwalitatief mindere selecties. Ik heb zelfs Arie Haan met een mindere selectie hetzelfde resultaat zien halen als Van Marwijk vorig jaar.
Feyenoord heeft alles wat we al die jaren gewenst hebben. Een aantal enorme talenten: Ono, Emerton, Kalou, Van Persie, Leonardo, Loovens, het kan niet op. We hebben ervaren degelijke spelers: Bosvelt, Paauwe, Van Wonderen, Van Hooijdonk. Een echte killer: Van Hooijdonk, en twee degelijke keepers. Een bank met daarop Korneev, Zweeds international Elmander, Pools international Smolarek, Chileens international Aros, Timmer, Gyan of Collen, jeugdinternationals Loovens of Sprockel, enzovoort. We hebben alles wat je nodig hebt om prijzen te pakken. En we winnen nationaal helemaal niks. Twee jaar lang
Vorig jaar verspeelden we een historische voorsprong, en werden we in de eerste de beste wedstrijd de beker uit geknikkerd. Dit jaar verspeelden we weer een enorme voorsprong op p$v, en konden we @j@x niet eens achter ons houden. En als het tegenzit eindigen we ook nog achter p$v. Het AD kopte vanochtend met "beste ploeg wint niks". Dat doet toch pijn aan je ogen. We kwamen in de beker weer niet ver. En in de competitie speelden we een groot aantal wedstrijden als een slappe krant. We verspeelden punten aan ploegen in degradatienood. We verloren elf punten aan NAC. Wonnen in eigen huis niet van RKC. We speelden nauwelijks echt goede wedstrijden. We winnen met deze selectie helemaal niks.
En was het Europees zo geweldig? We staan in de finale. Na twee keer te zijn vernederd door een Europees gezien modale ploeg als Sparta Praag. Na twee zeer fortuinlijke wedstrijden tegen Moskou. Als Van Hooijdonk die vrije trap in Freiburg niet maakt verlies je van een Duitse degradatiekandidaat. Tegen p$v was het een dubbeltje op zijn kant, net als tegen Inter. Natuurlijk is het fantastisch dat we in de finale staan, maar het is een pleister op een grote wond. Een pleister die als sneeuw voor de zon verdwijnt als het tegenzit tegen Dortmund.
En over de vorige Europese campagne hoef ik het niet eens te hebben. Toen werden we uit de CL gehouden door Sturm Graz, speelden we twee zeer matige wedstrijden tegen een Zwitserse club om vervolgens door Stuttgart, dat toen een zwart seizoen doormaakte, uit de UEFAcup te worden gestoten. Nee Van Marwijks Europese campagnes waren ook geen onverdeeld succes.
Ik wil dat Feyenoord goed voetbalt, en wint. En dat zit er met deze selectie echt wel in. Het komt er alleen niet uit, en daar baal ik gigantisch van. Ik snap helemaal niks van Van Marwijk, en van het feit dat zijn contract is verlengd. Om hem maar eens te quoten: "er had meer ingezeten", en dat heeft hij er niet uitgehaald.
In tactisch opzicht is hij ook niet echt sterk en zijn wisselbeleid is al helemaal rampzalig. Hij moet meer durven en niet alleen maar kiezen voor de vaste basiself, want zo krijg je moeilijkheden wanneer er een paar wegvallen (Fortuna-uit). Dan krijg je een team dat het niet gewend is om met elkaar te spelen. Er had dit seizoen veel meer de competitie gehaald kunnen worden. Europees waren we volgens mij best wel in staat geweest om de tweede ronde van de CL te halen als we niet zo laks waren geweest tegen Praag en Moskou.
Dus ik ben nog niet echt te spreken over hem. Het lijkt me ook beter als hij gewoon vertrekt aan het eind van dit seizoen, want hij heeft te lang nodig om van Feyenoord een echt winnend team te maken.
Het is niet geheel mijn post, maar het verwoord precies hoe ik denk over van Marwijk
Ik als Ajax fan kan nou ook niet zeggen dat Ajax, ondamks dat ze nog twee prijzen kunnen pakken, dit seizoen de sterren van de hemel heeft gespeeld. Gelukkig zit er met Koeman weer een stijgende lijn in en die lijn is Feyenoord onder van Marwijk kwijtgeraakt.
altijd in de winterstop krijgen ze blessures, spelersproblemen enz.
maar in europees verband gaat het god en iig verzekerd van europees voetbal volgend jaar
quote:word hopelijk mooi afscheid voor Dudek
Op zondag 28 april 2002 13:28 schreef Frenkie het volgende:
Feijenoord alweer 1-0 voor! tegen heerenveen!
quote:Feijenoord aordt alweer genaaid, bij Heerenveen uit ook al, uit tegen ajax en uit tegen psv ook!
Op zondag 28 april 2002 13:33 schreef Rexonium het volgende:
de scheids is ook weer lekker bezig...
quote:nu weer een doorgebroken speler neerhalen
Op zondag 28 april 2002 13:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Feijenoord aordt alweer genaaid, bij Heerenveen uit ook al, uit tegen ajax en uit tegen psv ook!
dat is pas competitie vervalsing!
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 00:54 schreef Cart_man het volgende:
Nee, nee...mijn aversie tegen van Marwijk is al sinds vorig jaar. Hieronder ff de uitleg!!
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 28-04-2002 13:42]
quote:Hmmmmz, toch je glazen bol maar weer es oppoetsen Tokoboy!
Op vrijdag 26 april 2002 23:48 schreef tokoboy het volgende:
fmoord gaat eraan in eigen huis tegen hoerenveen....dat weet ik zeker. 1-0 allback....
De derde plaats is binnen dus volgende week met het 2e elftal aantreden tegen Stillem 2!
* FrankyMcG heeft zo juist zijn voucher omgewisseld voor vak RR!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 28-04-2002 21:29]
quote:foutje.....ik denk onder de invloed van alcohol of iets anders lekkers (weed)....
Op zondag 28 april 2002 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hmmmmz, toch je glazen bol maar weer es oppoetsen Tokoboy!
De derde plaats is binnen dus volgende week met het 2e elftal aantreden tegen Stillem 2!
maarja heerenveen verneukt het wel erg voor zichzelf, staan ze met 2-1 voor uit tegen jullie tegen 10 man, verkloten ze het. Heel erg slecht. Helemaal omdat jullie cluppie nou ook niet echt best speelt de laatste tijd (just like ajax ). Ik bedoel jullie hadden zo kampioen kunnen worden maar gelukkig wordt mijn cluppie het.
Ik denk ook echt niet dat jullie de uefa cup finale gaan winnen, simpelweg omdat borussia een veel beter elftal is en bovendien zwaar in vorm is (in tegenstelling tot fmoord).
Het enigste feestje dat in rotterdam dit jaar wordt gevierd is een ajax feestje (de amstel cup)
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Deze kans laat ik dus niet aan mijn neus voorbij gaan!
quote:mijn voormalige vak!!!
Op zondag 28 april 2002 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hmmmmz, toch je glazen bol maar weer es oppoetsen Tokoboy!
yeah, beter!
alleen ik mag de komende 3 jaar niet meer binnen
Foute dingen gedaan met de SCF, waar ik een tijdje bij ben geweest...
Feyenoord kan nog steeds de dubbel pakken!
UEFA cup + europese supercup
dus maybe toch nog een dubbel voor ons
quote:Bron: LC
Angstig middagje in Kuip DWP-pupillen
SINT JOHANNESGA - Wat een feestdag had moeten worden draaide voor de D-pupillen van DWP uit Sint Johannesga uit op een angstig middagje in de Rotterdamse Kuip. De vijftien voetballertjes hadden een gratis reisje naar de topper Feyenoord-SC Heerenveen gewonnen, maar moesten vijf minuten voor het einde van de wedstrijd onder politiebegeleiding uit het stadion worden geleid.
De middag begon indrukwekkend. Gestoken in Heerenveen-tenue liepen elf DWP'ertjes aan de hand van de Heerenveen-spelers voor het oog van 45.000 toeschouwers naar de middenstip voor de presentatie van beide teams.
Vervolgens werden ze met hun begeleiders naar de gereserveerde stoelen op de tribune geleid. Ze kwamen evenwel terecht in één van de felste Feyenoord-vakken. De kinderen werden zeer bedreigend bejegend in woord en gebaar. Om hen heen werden middelvingers opgestoken en handen maakten snijbewegingen langs de kelen.,,By de earste goal fan Allbäck gongen de bern noch út harren dak. Mar doet Lurling letter 1-2 makke, wiene se sa kalm as wat. Se doarden net mear oerein, aldus DWP-jeugdleider Jan Vaartjes. ,,Se sieten as deade fûgeltsjes op e tribune. Doet de bern harren nei de presintaasje ferklaaid hiene, waard al sein dat se de jassen mar better oer de shirts dwaan koene. Dy moasten de oaren yn it fak mar net sjen. Volgens Vaartjes ligt de oorzaak bij Pepsi Cola, die de prijs heeft uitgeloofd. ,,Der is in spesjaal bernefak. Dêr hienen wy yn sitte moatten.
Het einde van de wedstrijd heeft de DWP-jeugd niet meegemaakt. Vijf minuten voor tijd werden ze onder begeleiding van vijftien politiemensen en stewards en onder een regen van popcorn en Feyenoord-sjaals gedwongen naar de bus gevoerd. ,,Dit dogge wy net wer. Soks jout wol in rare smaak. Hiel benaud allegear, aldus Vaartjes.
Waar slaat dit op? Een beetje 12/13-jarige D-pupilletjes gaan bedreigen!
quote:Met je vinger zo langs je keel gaan en dingen naar ze toe gooien noem je niet bedrijgen?
Op maandag 29 april 2002 17:38 schreef Hagenees het volgende:
Bedreigen is een groot woord. Noem het eerder wegpesten, tja, niet slim om kaarten te nemen voor het fanatiekste feyenoord vak...
quote:STAKKER
Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef SolidArt het volgende:[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en nog zo'n relmongool ook......kom maar niet in Amsterdam morgen want dan sta je aan het eind van de dag niet meer op je benen
(klink ik gevaarlijk jongens? )
quote:fanatiek of niet, je doet zoiets niet. Mja geeft gelijk het niveau aan van die mensen....
Op maandag 29 april 2002 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet ze maar niet in een vak vol fanatieke Feyenoorders neerzetten, dan vraag je er om!
ik doel op alle supporters die zich zo gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |