Ja, daarom open ik ook dit topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:41 schreef snellejelle het volgende:
Staat dat niet gewoon in die brief??
Dat moet je zelf aanpassen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:40 schreef CaLeX het volgende:
ik mag 228 eur terugbetalen
Heerlijk als ze je loon van 2005 blijven doorberekenen, maar wel het juiste ontvangen loon als afrekening gebruiken. Als ze die dan meteen aanpassen
ja, daar kwam ik vorig jaar achter (toen ik 400 terug mocht betalen)quote:
Ze krijgen hun werk nu al niet afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, daar kwam ik vorig jaar achter (toen ik 400 terug mocht betalen)
Ik ging er vanuit dat ze het makkelijker konden maken.
vergeet hem dan niet aan te vragen als je je belasting formulier voor 2009 ingevuld hebt (en je er nog recht op hebt natuurlijk). Je krijgt 'm volgens mj niet automatisch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:02 schreef Eggos het volgende:
ik word ook schijtziek van die zorgtoeslag! ik heb van de week ruim 1100 euro terug moeten storten die ik en m'n vriendin in 2006 en 2007 hebben ontvangen! vanmorgen lag er een brief dat ik over 2008 380 euro krijg, deze zal ik ongetwijveld ook weer terug moeten betalen. ik heb de zorgtoeslag begin dit jaar stop laten zetten, anders moet ik alles weer terug betalen. zou fijner en makkelijker zijn als de belastingdienst iedereen verplicht aangifte te doen en aan de hand daarvan bepaald of je er recht op had!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |