"Mera ging net al wéér naar de WC. Zou ze een blaasontsteking hebben?"quote:
Wat níet, geloof ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Stefan het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wat wordt het format waardoor er straks 100.000 mensen gaan kijken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mera ging net al wéér naar de WC. Zou ze een blaasontsteking hebben?"
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
Jaapio!! echt gaaf dat hij een show krijgt!![]()
![]()
Blij
Maar als je 4 streams apart van elkaar hebt, hoe ga je dat schuiven? Staan er 4 geluidstafels in de regie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zal wel een combinatie worden van zenders en microfoons.
Die hingen beneden al tijdens TBO maar zijn nooit aangesloten.
Hoe zou het toch met Jaap's neef zijn: Piet Agoras, konijnenfokker te Afrika?quote:
Neu, lucky guess.quote:
Dat is demonter aan het uitvinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je 4 streams apart van elkaar hebt, hoe ga je dat schuiven? Staan er 4 geluidstafels in de regie?
Doet dementor dat óók! Wist ik niet.quote:
Hij zei zelf dat ie bezig was met de streams en dat Alsido over zn schouders meekeek.quote:
Nouja, je schakelt naar de ruimte waar wat actie is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan nog op zoek naar een geluidsman met 4 oren.
Ook nieuw voor mij hoor.quote:
Die andere ruimtes/streams zullen dan ook bijgehouden moeten worden. Bijhouden of het nog verstaanbaar is, bijhouden wie er nog in de ruimte is en wie niet etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, je schakelt naar de ruimte waar wat actie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |